Automatyczna błękitna linia
2005-02-01 09:59
Przeczytaj także: TPSA naruszyła prawo
Prócz Krakowa, od 13 lutego 2005 roku pilotażem będzie objęty także region olsztyński. Wprowadzenie automatycznej obsługi oznacza, że klienci dzwoniący na błękitną linię będą teraz mogli połączyć się bezpośrednio doradcą lub samodzielnie otrzymać niektóre informacje o swoim koncie i telefonie.Korzystanie z części samoobsługowej jest możliwe po ustaleniu przez klienta indywidualnego 6-cyfrowego numeru PIN. Żeby go otrzymać należy zadzwonić do doradcy błękitnej linii i przejść procedurę weryfikacji i jego nadania. PIN zna tylko klient.
Dzięki automatycznej obsłudze klient ma możliwość odsłuchania informacji m.in. na temat: ostatniego rachunku (kwota do zapłaty, termin płatności), aktualnego stanu rozliczeń (saldo), potwierdzenia wpłaty, minibillingu ostatniej faktury i szacunkowe dane dotyczące przeprowadzonych rozmów w aktualnym okresie rozliczeniowym. Ponadto dowie się wszystkiego o planach telefonicznych, usługach, promocjach oraz pozna aktualny status realizacji jego zleceń złożonych przez błękitną linię.
Korzystanie z automatycznej obsługi jest bezpłatne z telefonów stacjonarnych TP i automatów telefonicznych TP, przez cała dobę i we wszystkie dni tygodnia.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Internet satelitarny od TP SA
-
Pół miliona zł kary dla TP SA od UKE
-
Kara dla TP SA za nieprzekazanie umów
-
UKE: 8 mln zł kary dla TP SA
-
Polityka antydyskryminacyjna w TP SA
-
TP SA musi zapłacić 20 mln zł kary
-
Kara dla TP SA za niepełne dane
-
Kara pieniężna dla TP SA od UKE
-
Kara dla TP SA za naruszenie prawa