Telewizja płatna w Polsce
2011-10-10 11:02
Sposoby odbierania sygnału telewizyjnego w Polsce w 2009 roku © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Telewizja bez kobiet, debata publiczna to męska rzecz?
fot. mat. prasowe
Sposoby odbierania sygnału telewizyjnego w Polsce w 2009 roku
fot. mat. prasowe
Przyrosty liczby abonentów płatnej telewizji z podziałem na poszczególne sposoby odbioru sygnału tel
fot. mat. prasowe
Przyrosty liczby abonentów analogowej i cyfrowej płatnej telewizji kablowej
Sieci kablowe notują znacznie mniejszy wzrost liczby abonentów, niż platformy satelitarne. Spowodowane jest to przede wszystkim wysokimi kosztami budowy sieci kabli niezbędnych do odbioru telewizji. Ogranicza to działalność kablówek głównie do miast i budownictwa wielorodzinnego. Rynki dużych miast są już w dużym stopniu spenetrowane, czego nie da się raczej jeszcze powiedzieć o wsiach i małych miejscowościach, gdzie prowadzą ekspansję platformy cyfrowe. Ponadto jednym z problemów rozwoju telewizji kablowej jest blokowanie niektórym operatorom dostępu do budynków, głównie przez spółdzielnie mieszkaniowe. Zachowania tego typu były już przedmiotem licznych postępowań prowadzonych przez UOKiK.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
-
UPC Polska ukarana przez UOKiK za wygórowane koszty wypowiedzenia umowy
-
Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar
-
Rabat retrospektywny pod lupą. UOKiK bada 3 sieci handlowe