Nowa strona operatora Exatel
2005-01-17 11:21
Przeczytaj także: Nowa witryna Tel-Energo
Witryna zawiera szczegółowe informacje odnośnie szerokiej oferty dla Klientów biznesowych i operatorów (sektory: Operatorzy, Korporacje, Finanse, Administracja, Energetyka).Złożony mechanizm prezentacji usług oferowanych przez Exatel, nadzoruje eksponowanie odpowiednich informacji, w zależności od wyświetlanych na ekranie treści (odpowiedni algorytm jest odpowiedzialny za powiązania pomiędzy usługami i prawidłową prezentację ich hierarchii). Specjalistyczne terminy technologiczne pojawiające się w tekstach serwisu, są wyjaśniane poprzez zastosowanie mechanizmu słownika.
Podstawowa rola nowoczesnego medium informacyjnego jest uzupełniana poprzez zastosowanie zaawansowanych narzędzi umożliwiających diagnozę działania sieci Exatel oraz funkcjonowania wybranych usług (m.in. jakość funkcjonowania sieci IP, raportowanie parametrów sieci VPN MPLS Klienta).
Specjalnie dla partnerów Exatel S.A. przygotowana została sekcja usprawniająca wymianę informacji na temat obsługiwanych Klientów.
Pełną kontrolę nad zawartością witryny zapewnia przystosowany do potrzeb operatora system zarządzania zawartością huevo publisherCMS. Autorskie rozwiązanie zastosowane przez Agencję umożliwia administratorom serwisu tworzenie rozbudowanej struktury administracynej.
Drugim z projektów interaktywnych dla Exatel S.A., jest prezentacja multimedialna przygotowana pod kątem różnych jej zastosowań. Prezentacja w dwóch wersjach językowych może być wykorzystywana jako animowany, liniowy spot lub tradycyjna prezentacja interaktywna (z menu). Dla potrzeb wersji interaktywnej wykorzystano elementy oferowanego przez huevo produktu flashWizard, umożliwiającego uprawnionym pracownikom Exatel komfortową modyfikację treści prezentacji.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Polacy nie płacą rachunków za telefon. Telekomy czekają na ponad 1,4 mld zł
-
Polska sieć 5G jedną z najgorszych w regionie. Dlaczego i jak to zmienić?
-
Telefony komórkowe: zwyczaje, opłaty i oszczędności
-
Rachunki domowe, czyli dbamy o terminowość (niektórych) płatności
-
Netia, Orange i Play oddadzą konsumentom opłaty za usługi dodatkowe
-
Zadłużenie wobec telekomów to 1,32 mld zł
-
Długi Polaków wobec telekomów wzrosły w czasie pandemii o 280 mln zł
-
Tajemnica telekomunikacyjna a udostępnianie danych abonenta na potrzeby postępowania cywilnego
-
Polak w świecie telekomunikacji. Doceniliśmy ją w czasach COVID-19