Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011
2011-05-09 13:12
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych, pierwsza "30" © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
fot. mat. prasowe
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych, pierwsza "30"
fot. mat. prasowe
Hipermarkety, supermarkety
W formacie supermarketów na pierwszym miejscu utrzymuje się sieć Intermarche, która coraz śmielej rozwija ekspansję w większych miastach. W ścisłej czołówce znajdują się również supermarkety Tesco, Piotr i Paweł i Polomarket, przy czym spośród tych sieci Polomarket wykazuje największy potencjał rozwojowy. Jeżeli sprawdzą się pogłoski o przejęciu Stokrotki przez tę rodzimą sieć, Polomarket stanie się potentatem na polskim rynku supermarketów.
fot. mat. prasowe
Dyskonty, sklepy convenience
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010