OnetBoksy teraz Pay-Per-Click
2004-10-22 00:03
Przeczytaj także: NetSprint reklamuje lokalnie
Onet.pl pomyślnie zakończył testowanie wdrażanego systemu linków sponsorowanych. Zastąpił on dotychczasowy system - popularne OnetBoksy. Obecnie są one dostępne wyłącznie w modelu "Pay-Per-Click" ("płacisz tylko za kliknięcie").Każdy sprzedawca może swobodnie ustalić poziom, przy którym pozyskanie klienta zainteresowanego daną usługą będzie opłacalne. Onet.pl gwarantuje, że cena za pozyskanie jednej wizyty nie będzie wyższa niż tak określony koszt akwizycji.
Pośród wielu sposobów promocji stosowanych w sieci WWW, marketing wyszukiwarkowy zdobywa coraz większą popularność. Według powszechnie dostępnych danych np. w USA dynamika rozwoju tego rynku jest już ponad dwukrotnie wyższa niż wzrost wydatków na inne formy reklamy w internecie. Zgodnie z prognozami, w najbliższym czasie należy oczekiwać dynamicznego rozwoju takiego sposobu reklamy również na naszym rodzimym rynku.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
-
Wyniki organiczne - SEO wciąż górą
-
Linki sponsorowane w pasku wyszukiwania?
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
-
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
-
Przeglądarka Browzar to adware?
-
Mniej oszukańczych kliknięć
-
Kto klika w linki sponsorowane
-
Adkontekst: boksy reklamowe Netsprint i WP