Niewierni dealerzy samochodów
2004-10-21 13:25
Przeczytaj także: Ranking salonów samochodowych
SMG/KRC Consumer Automotive Research we współpracy z SAMAREM przeprowadził w październiku sondaż w tej sprawie. Zebrano opinię wśród 628 właścicieli i dyrektorów salonów samochodowych w Polsce.52% dealerów rozważa wprowadzenie do swoich salonów nowych marek. Z drugiej strony tylko 33% dealerów sądzi, że inni dealerzy rozszerzą swoją ofertę. Najwięcej, bo ponad 80% dealerów Opla deklaruje rozszerzenie oferty, ale w tym przypadku jest to głównie wynikiem przejęcia sieci SAABa oraz wprowadzeniem modeli Chevroleta. Równie dużo, bo ponad 60% dealerów Seata, Fiata, BMW oraz Suzuki deklaruje chęć rozszerzenia portfolio o nowe marki.
Dealerzy wypowiedzieli się także na temat wprowadzenia części zamiennych nie pochodzących od importera - większość oczekuje na zmiany w przepisach i możliwość wyboru dostawcy części zamiennych.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
BMW X5M i BMW X6M dla szukających wrażeń
-
Model BMW X1 już w sprzedaży
-
Premiera BMW 5 GT
-
Salon Ferrari w Polsce?
-
Które marki samochodów zaskakują sprzedażą?
-
Salony samochodowe po cichu rozpoczęły wyprzedaż rocznika 2023
-
Salony samochodowe: wzrosty sprzedaży i rentowności tylko przejściowe?
-
Czy popyt na SUV-y i ich produkcja spadnie?
-
Salony samochodowe bez klientów. Czy sprzedaż samochodów odbije?