Produkty bankowe wybierane z rozmysłem
2010-10-11 13:46
Co skłania do wyboru oferty nowego konta bankowego? © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Bankowość elektroniczna 2008
fot. mat. prasowe
Co skłania do wyboru oferty nowego konta bankowego?
Zaplątani w sieć
fot. mat. prasowe
Liczba domen przeglądanych w procesie poszukiwania produktu finansowego
Zdaniem Łukasza Świrgała z Deutsche Bank PBC w Polsce proces ten może trwać jeszcze dłużej. Decydujące jest to, czego szukają internauci: „Produkty nagłej potrzeby czyli kredyt gotówkowy czy samochodowy często wybierane są w ciągu kilkunastu minut. Kredyty hipoteczne, inwestycje czy konta to decyzje, na które potrzebujemy znacznie dłuższego czasu do namysłu, wielokrotnie dłuższego niż 7,5 tygodnia”.
fot. mat. prasowe
Średni czas użytkowania stron finansowych wg kategorii poszukiwanych produktów
Decyzje? Oddział najlepszy
Tymczasem, ponad 80 proc. wszystkich nowych umów o produkty finansowe w roku 2009 w Niemczech zawarto w oddziałach. Zaledwie 11 proc. online. Wniosek? Klienci szukają informacji w Internecie, ale umowę wolą zawrzeć bezpośrednio z pracownikiem banku.
fot. mat. prasowe
Skala efektu ROPO
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Dlaczego warto lepiej poznać bankowość internetową?
-
Usługi bankowe, które przydadzą się w mroźne dni
-
PKO BP: profil PUE ZUS założysz przez bankowość internetową
-
Rachunek walutowy z kartą w PKO BP założysz przez internet
-
Bankowość online nie spowodowała odwrotu od placówek bankowych
-
Sezam w Banku BPH: teraz kredyt uzyskasz on-line
-
Pekao SA uruchamia płatności mobilne w technologii HCE
-
Nowe szaty iPKO
-
Klient hiperpołączony czyli bankowość w nowym wymiarze