eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Marki godne zaufania 2010

Marki godne zaufania 2010

2010-04-27 10:33

Marki godne zaufania 2010

Najczęściej wskazywane marki w Europie 2010 © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Już po raz dziesiąty Europejczycy wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna, jubileuszowa edycja badania European Trusted Brands pokazała duże przywiązanie Polaków do krajowych marek m.in. w kategorii bank, towarzystwo ubezpieczeniowe i biuro podróży. Marki wskazane przez polskich respondentów zostały nagrodzone Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2010.

Przeczytaj także: Marki godne zaufania 2009

Każdego roku wyniki badań European Trusted Brands są podstawą do przyznania nagród – Złotego i Kryształowego Godła, przy czym zdobycie jednej statuetki nie wyklucza możliwości otrzymania drugiej. Złote Godła przyznawane są w kategorii ilościowej, w której respondenci spontanicznie wskazują Najbardziej Godną Zaufania markę. Kryształowe Godła, przyznawane są w kategorii jakościowej, w której marki oceniane są przez badanych według 4 kryteriów: jakości, wartości w stosunku do ceny, silnego wizerunku i zrozumienia potrzeb klienta.

fot. mat. prasowe

Najczęściej wskazywane marki w Europie 2010

Najczęściej wskazywane marki w Europie 2010





„W tym roku już po raz 10 europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. To interesujące móc obserwować zmiany, które pokazują nam uzyskane wyniki. Cykliczność naszego badania pozwala na analizowanie trendów i zmian marketingowych. Marki, które zwyciężyły w tym roku otrzymają Złote i Kryształowe Statuetki. Niektóre otrzymają nagrodę po raz kolejny a inne po raz pierwszy. To tym bardziej cieszy, gdyż widzimy, że rynek żyje, ewoluuje, a konsument jest elastyczny i dokonuje świadomych wyborów marek godnych zaufania” – mówi Jolanta Gajewska, Dyrektor Działu Reklamy Reader’s Digest.



Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2010 dla marek godnych zaufania – wybory polskich konsumentów

fot. mat. prasowe

Kategorie lokalne - Polska

Kategorie lokalne - Polska

W kategorii ilościowej zaufaniem Polaków, podobnie jak w latach ubiegłych, cieszy się marka Nestlé (Płatki śniadaniowe). Nestlé w swojej kategorii jest także marką najwyżej ocenianą pod względem innych mierzonych atrybutów, jak: jakość, wizerunek, stosunek wartości do ceny i zrozumienie potrzeb klienta. Zaufaniem cieszą się: Visa (Karta płatnicza) oraz Herbapol Lublin (Preparat ziołowy/na witalność), który w swojej kategorii był także najlepiej ocenianą marką pod względem poszczególnych atrybutów. Polacy ufają także markom: TVN (Stacja telewizyjna), Kujawski (Olej jadalny/margaryna), Nokia (Telefon komórkowy), Nivea (Kosmetyki zapachowe i kolorowe; Kosmetyki do pielęgnacji włosów; Kosmetyki do pielęgnacji skóry), PZU (Towarzystwo ubezpieczeniowe), PKN Orlen (Stacja benzynowa), Orbis Travel (Biuro podróży), Opel (Samochód), Bosch (Urządzenie AGD), Toshiba (Komputer osobisty), Orange (Operator telefonii komórkowej), Canon (Aparat fotograficzny/kamera), PKO BP (Bank), Allegro.pl (Firma internetowa), Centrum (Witaminy), Apap (Środek przeciwbólowy), Gripex (Lek na przeziębienie), Vizir (Proszek do prania), Casio (Zegarki i biżuteria), TVN (Stacja telewizyjna), Sony (Sprzęt RTV), ING TFI (Fundusz inwestycyjny), Winiary (Producent żywności), Dr. Oetker (Ciasta/desery), Żywiec Zdrój (Sok/woda mineralna), Naturell (Suplement diety), Blend-A-Med (Produkt do higieny i pielęgnacji jamy ustnej), Pedigree (Karma dla zwierząt) i Tesco (Supermarket).
Przeczytaj także: Marki godne zaufania 2014 Marki godne zaufania 2014

 

1 2

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: