eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Maskotka dla twardego mężczyzny

Maskotka dla twardego mężczyzny

2004-06-16 12:13

Militaria.pl wykorzystuje narzędzia z obszaru Desktop Marketingu w działaniach promocyjno-reklamowych. Nowym kanałem komunikacji z klientami sklepu stał się BrandMate, autorskie rozwiązanie Adv.pl.

Przeczytaj także: Adv.pl z bronią w ręku

Nowa propozycja Militaria.pl to Militariusz, interaktywna postać komandosa "wojująca" na pulpicie monitora odbiorcy. Jej zadaniem jest przede wszystkim wzmocnienie lojalności klientów sklepu. Militariusz doskonale sprawdza się w roli komunikatora, stając się dodatkowym kanałem komunikacji pomiędzy Internautami a sklepem. Poprzez postać maskotki, odbiorcy serwisu otrzymują informacje na temat nowości i promocji w Militaria.pl.

- Wdrożenie BrandMate'a to kolejny krok na drodze budowy nowoczesnych form komunikacji z naszymi klientami. Cieszy nas, że nowa propozycja Militaria.pl spotkała się z ogromnym zainteresowaniem odbiorców. Świadczą o tym statystyki pobrań, na których oparty jest Militariusz.– mówi Tomasz Szulc, Dyrektor Marketingu Militaria.pl.

oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl e-biznes.pl

Serwis o zdrowiu

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: