iPod zagrożony
2004-05-28 13:45
Przeczytaj także: Zune - konkurent iPoda?
W trakcie konferencji Goldman Sachs odbywającej się w Las Vegas, Yusuf Mehdi, wiceprezes Microsoftu reklamował nowość, mówiąc że urządzenia marki Microsoft będą wyglądać i robić dobre wrażenie tak samo jak iPody Apple'a za zaledwie 50USD.Gigant z Redmond zapowiedział, że zabójca iPoda pojawi się na rynku pod koniec roku, wraz z uruchomieniem usługi kupowania muzyki przez Internet - MSN Music Download Store. Jak zapowiada Mehdi, w momencie uruchomienia internetowych sklepów z muzyką Microsoft wypuści kilka różnych przenośnych odtwarzaczy muzyki, dając tym samym klientom większy wybór, niż Apple.
Wszystko więc wskazuje, że obecnie Micrsoft wybrał sobie dwa cele rywalizacji: Apple'a w segmencie sprzedazy muzyki online i Google'a na arenie wyszukiwarek internetowych.
oprac. : Beata Szkodzin / 4Press
Przeczytaj także
-
Cyfrowy odtwarzacz od Microsoftu
-
Marka Microsoft najczęściej wykorzystywana przez hakerów
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
-
Rządy coraz częściej pytają Apple i Google o dane użytkowników
-
Najpopularniejsze produkty Apple. Zobacz, kto odchodzi na emeryturę
-
Inteligentny dom według Apple
-
Microsoft Office na iPady
-
Android w ośmiu na dziesięć smartfonów. Microsoft goni
-
iWatch Apple’a dopiero w 2014 roku