Sieć sklepów abc: 500 placówek w 2010r.
2010-01-06 13:42
Przeczytaj także: Sieć abc liczy już 3350 sklepów
Duży wpływ na rozwój sieci sklepów abc będzie miało otwarcie pod koniec 2009 roku aż trzech nowych hurtowni Eurocash w okolicy Warszawy. Nowe hurtownie zlokalizowane są na warszawskim Żeraniu oraz w miejscowościach: Garwolin i Piaseczno.- Telefony od właścicieli sklepów z okolic Warszawy, chcących przystąpić do naszej sieci odbieraliśmy regularnie już od pewnego czasu – mówi Łukasz Chady, kierownik marki abc. - Teraz możemy zaprosić je do naszej sieci, bez odsyłania do odległych hurtowni – dodaje Chady.
Eurocash zdaje sobie sprawę z ogromnego potencjału rynku warszawskiego. Dlatego spodziewa się, że rok 2010 będzie dla rozwoju sieci równie dynamiczny.
- Spodziewamy się wzrostu Sieci Sklepów abc o kolejne 500 placówek – stwierdza Chady.
Receptą na sukces rozwoju sieci sklepów abc są przede wszystkim korzyści, jakie sieć dostarcza obecnym i potencjalnych franczyzobiorcom. Począwszy od specjalnych rabatów w hurtowniach Eurocash, poprzez rozwinięty system szkoleniowy, wizualizację placówek, promocje dla właścicieli sklepów i konsumentów itd. I to wszystko praktycznie bez ingerencji w sposób zarządzania daną placówką. Formuła przyjaznej franczyzy okazuje się bardzo atrakcyjną ofertą dla sklepów tradycyjnych. Korzystają na tym oczywiście klienci, którzy również doceniają atuty sklepów abc. Mogą o tym świadczyć chociażby przyznane w 2009 roku dwóm sklepom sieci abc: w Przemyśli i Chełmsku Śląskim pierwsze miejsca w konkursach na ulubiony sklep.
oprac. : Handel-Net.pl
Przeczytaj także
-
Handel detaliczny w poszukiwaniu nowych źródeł przychodu
-
Sprzedaż detaliczna: ile zarobiły największe sieci handlowe?
-
Ranking sieci sklepów specjalistycznych III kw. 2021 r.
-
Rossmann najlepszą marką w Polsce
-
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych