eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieProgramy › Nowe funkcje Acrobat.com

Nowe funkcje Acrobat.com

2009-12-03 00:14

Firma Adobe poinformowała o dostępności nowej wersji serwisu Acrobat.com, służącego do grupowej pracy nad dokumentami. Nowa wersja zawiera funkcje, które ułatwiają współpracę pomiędzy użytkownikami z różnych przedsiębiorstw i instytucji.

Przeczytaj także: Adobe AIR 2 i Flash Player 10.1 w wersjach beta

W nowej wersji wprowadzono ponad 35 funkcji zaproponowanych przez użytkowników, które upraszczają współpracę za pośrednictwem Internetu. Dodatkowo Acrobat.com oferuje dostęp ze smartfonów, co pozwala użytkownikom uczestniczyć w pracy nad dokumentami z dowolnego miejsca.

Acrobat.com, działający w oparciu o platformę Adobe Flash, jest wyposażony w organizator plików online, który pozwala na przechowywanie, udostępnianie i porządkowanie plików, tworzenie plików PDF, uruchamianie aplikacji biurowych on-line oraz inicjowanie spotkań internetowych.

Zestaw aplikacji umożliwia:
  • łatwe współużytkowanie plików - użytkownicy z różnych przedsiębiorstw i instytucji mogą współpracować bez kłopotliwego korzystania z serwerów ftp lub problemów z przesyłaniem dużych plików pocztą elektroniczną;
  • dostęp z dowolnego miejsca - każdy komputer połączony z Internetem lub obsługiwany smartfon zapewnia użytkownikowi dostęp w czasie rzeczywistym do wszystkich jego plików przechowywanych przez Acrobat.com;
  • współpracę w czasie rzeczywistym - można łatwo organizować spotkania, konferencje czy burze mózgów on-line. z wykorzystaniem programu Adobe ConnectNow;
  • współpracę użytkownikom korzystającym z różnych platform sprzętowych (MAC, Windows)
  • zwiększenie produktywności - za pomocą programu Adobe Buzzword użytkownicy mogą wspólnie tworzyć dokumenty i wymieniać się uwagami na ich temat bez potrzeby korzystania z wielu wersji.

Dostęp bezprzewodowy

Dostępna w Acrobat.com aplikacja mobilna scanR umożliwia wysyłanie z obsługiwanych telefonów komórkowych obrazów dokumentów i automatyczne zapisywanie ich w Acrobat.com w postaci plików PDF, które można przeszukiwać. Ponadto można czytać swoje dokumenty przechowywane w Acrobat.com, udostępniać je oraz przesyłać je faksem za pośrednictwem organizatora Acrobat.com lub bezpośrednio ze smartfonu.

Nowością tej wersji są także rozszerzenia obejmujące aplikacje Buzzword, oraz Presentations i Tables, dostępne dotychczas w serwisie Acrobat.com Labs, a obecnie oferowane w wersji beta.

Oto najważniejsze rozszerzenia:
  • Opcje importu i eksportu. Opcja Presentations umożliwia importowanie plików PPT/PPTX, ponadto użytkownicy mogą eksportować tabele do plików PDF, XLS lub CSV, aby udostępniać dane w najodpowiedniejszym w danej sytuacji formacie. Buzzword umożliwia teraz eksport do formatu EPUB, w którym są publikowane książki elektroniczne eBook odczytywane za pomocą takich programów, jak Stanza na iPhone czy Sony Reader.
  • Wstawianie obrazów z Internetu. Można przeglądać i importować do prezentacji obrazy z serwisu Flickr i wyszukiwarki Google.
  • Integracja z narzędziem Adobe Kuler™. Można przeglądać zestawy kolorów i stosować je
    w prezentacjach, aby nadać im atrakcyjny wygląd.

oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Przeczytaj także

xRM Microsoft Dynamics

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: