Badanie GO96 od Gemius i IIBR
2009-08-18 01:36
Przeczytaj także: Gemius: zmiany w Ranking.pl
GO96 to ogólnopolskie badanie sondażowe typu omnibus realizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) na próbie internautów w wieku 15 – 49 lat. W każdy dzień powszedni uruchamiana jest kolejna fala badania, w ramach której zbieranych jest 800 ankiet.Zamawiasz poszczególne pytania, a nie cały sondaż
W badaniu GO96 przedmiotem zamówienia są konkretne pytania, a nie cały sondaż. W ofercie dostępne są zarówno proste pytania zamknięte, jak również rozbudowane pytania otwarte. W ramach wywiadu istnieje także możliwość prezentowania respondentom materiałów multimedialnych (reklam wideo, zdjęć, itp.) oraz zawartości innych stron internetowych.
Emitowany w Internecie kwestionariusz zawiera bloki pytań zleconych przez różne podmioty, dzięki czemu koszt badania jest niższy w porównaniu do badania realizowanego na potrzeby wyłącznie jednego zleceniodawcy.
Krótki czas realizacji badania
Od momentu złożenia zamówienia wyniki są gotowe w ciągu 96 godzin liczonych dla dni powszednich. Badanie GO96 może być wykorzystywane zatem jako narzędzie przydatne, gdy trzeba podjąć szybko decyzję lub gdy chcemy monitorować trendy (tracking).
Oferta firmy Gemius obejmuje badania rynkowe realizowane za pomocą Internetu, badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych, badania efektywności kampanii reklamowych, pogłębione badania witryn internetowych czy takie produkty, jak geolokalizacja adresów IP lub jakościowa analiza treści publikowanych w Internecie.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Wyszukiwarka Yahoo: jak zmieniała się jej popularność?
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
-
Firmy logistyczne: które strony WWW najpopularniejsze?
-
Gemius będzie badał Internet w Turcji
-
Statystyki internetu wg Gemiusa
-
GemiusAudience w Czechach
-
Gemius SA na Litwie
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2024
-
Jakie strony internetowe popularne w Wielkanoc?