Mini centra handlowe Świtalski & Synowie
2009-04-24 13:55
Przeczytaj także: Rynek handlowy z potencjałem
- Nowa marka dla mini galerii handlowych jest kontynuacją ogłoszonego przez firmę Świtalski & Synowie pod koniec ubiegłego roku planu budowy kilkudziesięciu obiektów komercyjnych w miastach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców - informuje Tomasz Jurga, członek zarządu firmy Świtalski & Synowie. - Obiekty będą spełniały funkcję miejsca, w którym szybko i sprawnie będzie można zrobić ekonomiczne zakupy i zaspokoić codzienne potrzeby bez konieczności wyjazdu do odległych obiektów handlowych - dodaje.Oferta Mini Parkłów jest skierowana do mieszkańców średniej wielkości miast i będzie stanowić alternatywę dla obiektów wielkopowierzchniowych i hipermarketów. Powierzchnia nowopowstających mini galerii będzie wynosić od 1500 mkw. do 5000 mkw. Strategicznym operatorem spożywczym Mini Parków będzie sieć dyskontowa Biedronka. Ponadto, znajdą się w nich sklepy AGD i RTV, drogerie, apteki, butiki lokalnych przedsiębiorców oraz punkty usługowe.
Plan inwestycyjny firmy na rok 2009 zakłada wybudowanie około 20 obiektów komercyjnych na terenie całego kraju. Obecnie prace prowadzone są w Goleniowie, Lęborku, Kaliszu, Wolsztynie, Płocku i Bydgoszczy.
oprac. : Handel-Net.pl
Przeczytaj także
-
Parki wypierają centra handlowe?
-
49 nowych i rozbudowanych obiektów handlowych w 2023 roku
-
Galerie handlowe odżyły, są nowe trendy
-
Rynek handlowy w III kw. 2023
-
Parki, centra handlowe i outlety powiększą się o 1,2 mln mkw.
-
Liczy się już tylko park handlowy? Wyraźne zmiany na rynku powierzchni handlowych
-
Rynek handlowy w I poł. 2023
-
Rynek handlowy w I kw. 2023
-
Parki i centra handlowe w trudnych czasach. Podsumowanie 2022