Coca-Cola liderem w rankingu Interbrand
2008-09-22 13:47
Przeczytaj także: Ranking najcenniejszych marek 2008
Podczas gdy Coca-Cola utrzymuje swoją zeszłoroczną pozycję, na drugie miejsce w rankingu przesunął się IBM, spychając Microsoft na trzecią pozycję. W pierwszej piątkę znalazły się również GE oraz Nokia.Wśród marek wyróżniających się największymi, rocznymi przyrostami prym wiodą Google (43 proc.), Apple (24 proc.), Amazon (19 proc.), Zara (15 proc.) oraz Nintendo, które zwiększyło swoją wartość w ciągu 12 miesięcy o 13 procent.
Największe spadki zanotowały głównie spółki z sektora finansów Merrill Lynch (21 proc.) Morgan Stanley (16 proc.) oraz Citi (14 proc.), a także firmy Gap i Ford tracąc na wartości odpowiednio 20 i 12 procent.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Ranking najcenniejszych marek 2012
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
-
Ranking Value-D polskich marek
-
Ranking marek Value-D
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
-
Ranking najcenniejszych marek 2009
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
-
Świat: wydarzenia tygodnia 8/2015
-
Google najpotężniejszą marką na świecie