eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › Numery 0800 i 0801 dostępne dla komórek

Numery 0800 i 0801 dostępne dla komórek

2008-06-10 12:59

Numery 0800 i 0801 dostępne dla komórek

© fot. mat. prasowe

Od czerwca 2008 Telefonia Dialog rozszerzyła usługę udostępniającą numery z zakresu 0800 i 0801 o opcję wdzwaniania się z sieci komórkowych. W pierwszym etapie możliwość taką uzyskali użytkownicy telefonów w sieci Orange, docelowo planowane jest zapewnienie kontaktu ze wszystkich sieci mobilnych. Modyfikacja ta pozwoli klientom biznesowym korzystającym z infolinii uruchomionej na łączach Dialogu prowadzenie pełnej obsługi swoich klientów pod jednym numerem z zakresu 080x.

Przeczytaj także: Plan numeracji krajowej: kolejne zmiany

Adresatem usług sieci inteligentnej Dialog 0800 i 0801 są duże firmy oraz szybko rozwijające się średnie i małe przedsiębiorstwa, których podstawą działalności jest szybki, bezpośredni kontakt z klientem. Dotychczas Telefonia Dialog oferowała im możliwość kontaktu z klientami i przekazywania informacji (np. finansowych, ofertowych, kulturalnych, turystycznych, sportowych) tylko poprzez telefonię stacjonarną. Od czerwca 2008 nie ma już tego ograniczenia - firmy wykorzystujące w swojej działalności numerację 080x uzyskały dostęp do blisko 15 milionów klientów sieci Orange (PTK Centertel), a w niedługim czasie - po podpisaniu umowy z siecią Plus (Polkomtel) - baza ta zostanie poszerzona do prawie 30 milionów potencjalnych użytkowników. Kolejny krok to umowy z pozostałymi operatorami. Zakończenie projektu modyfikacji usług sieci inteligentnej Dialog 0800 i 0801 zniweluje potrzebę utrzymywania przez klientów osobnego numeru dla osób dzwoniących z sieci komórkowych i związanych z tym wydatków marketingowych na rozpowszechnienie tego sposobu kontaktu.

Cechą charakterystyczną oferty Dialogu jest płaska stawka niezależna od dnia oraz godziny, np.:

fot. mat. prasowe

Oferta Dialogu pozwala abonentom na decydowanie o tym, czy używany przez nich numer będzie dostępny z sieci komórkowej, dzięki opcji „Dostęp do połączeń przychodzących z sieci komórkowych”. Decyzja o otwarciu się na rynek potencjalnych klientów z sieci komórkowych pozostaje więc w gestii abonenta. W celu uruchomienia nieaktywnego „Dostępu” należy zadzwonić do Telecentrum na numer dedykowany obsłudze klientów biznesowych: 0 801 703 000 i zamówić włączenie usługi.

oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: