eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Media interaktywne lepsze niż tradycyjne

Media interaktywne lepsze niż tradycyjne

2008-05-18 01:05

TVN inteligentny, Radio Maryja aroganckie - takie wyniki przynosi ostatnie badanie BAV Consulting, monitorujące kondycję marek w Polsce.

Przeczytaj także: Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007

Zdaniem autorów badania, tradycyjne media są coraz bardziej zagrożone przez media interaktywne. W ścisłej czołówce mediów "aroganckich" znalazły się jedynie stacje radiowe, prasa oraz telewizja, nikt nie wymienił zaś w tym miejscu mediów interaktywnych, natomiast w kategorii "inteligentne" na 10 pierwszych wskazanych przez ankietowanych marek pojawiają się aż dwa razy.

W kategorii "Inteligentne" pierwszą pozycję zajmuje TVN, na podium znalazły się również Google i dziennik Rzeczpospolita. Dalsze miejsca zajmują: Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, National Geographic, Newsweek, Wikipedia, Radio Zet i RMF FM.

Prym wśród mediów "aroganckich" wiedzie Radio Maryja. Do tej kategorii respondenci zaliczyli również telewizję Trwam, Fakt, Playboya, Super Express, Gazetę Wyborczą, Reader's Digest, Życie na gorąco, Dziennik i Cosmopolitan.

Polacy wskazali również marki medialne, które są odpowiedzialne społecznie. Pierwsze miejsce ponownie przypadło telewizji TVN, tuż za nią uplasowały się TVP3, Mamo to ja, Przyjaciółka, TVP1, Gazeta Wyborcza, TVP2, Polskie Radio PR1, Radio Maryja i RMF FM.

Badanie BAV monitorujące kondycję niemal 1300 marek, w tym 99 mediowych przeprowadzone zostało pod koniec 2007 r. Badanie realizowano na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków w wieku 18-69 lat. Wielkość próby: 3026 respondentów.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: