Media interaktywne lepsze niż tradycyjne
2008-05-18 01:05
Przeczytaj także: Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007
Zdaniem autorów badania, tradycyjne media są coraz bardziej zagrożone przez media interaktywne. W ścisłej czołówce mediów "aroganckich" znalazły się jedynie stacje radiowe, prasa oraz telewizja, nikt nie wymienił zaś w tym miejscu mediów interaktywnych, natomiast w kategorii "inteligentne" na 10 pierwszych wskazanych przez ankietowanych marek pojawiają się aż dwa razy.W kategorii "Inteligentne" pierwszą pozycję zajmuje TVN, na podium znalazły się również Google i dziennik Rzeczpospolita. Dalsze miejsca zajmują: Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, National Geographic, Newsweek, Wikipedia, Radio Zet i RMF FM.
Prym wśród mediów "aroganckich" wiedzie Radio Maryja. Do tej kategorii respondenci zaliczyli również telewizję Trwam, Fakt, Playboya, Super Express, Gazetę Wyborczą, Reader's Digest, Życie na gorąco, Dziennik i Cosmopolitan.
Polacy wskazali również marki medialne, które są odpowiedzialne społecznie. Pierwsze miejsce ponownie przypadło telewizji TVN, tuż za nią uplasowały się TVP3, Mamo to ja, Przyjaciółka, TVP1, Gazeta Wyborcza, TVP2, Polskie Radio PR1, Radio Maryja i RMF FM.
Badanie BAV monitorujące kondycję niemal 1300 marek, w tym 99 mediowych przeprowadzone zostało pod koniec 2007 r. Badanie realizowano na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków w wieku 18-69 lat. Wielkość próby: 3026 respondentów.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2023: Allegro, Rossmann i Lidl
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2022: Allegro, E. Wedel i Lidl
-
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
-
Najsilniejsze marki w mediach 2022. PKO Bank Polski liderem
-
Najpopularniejsze marki w polskim Internecie
-
Najsilniejsze marki w mediach 2021
-
Smartfony i operatorzy komórkowi w Top Marka 2020. Kto liderem?
-
Są wyniki Top Marka 2020. Które marki najsilniejsze w mediach?