eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Randki internetowe XI 2007

Randki internetowe XI 2007

2008-02-14 01:45

Randki internetowe XI 2007

Wykres 1: Popularność internetowych serwisów randkowych w okresie od listopada 2006 roku do listopad © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

Co szósty polski użytkownik sieci odwiedził w listopadzie 2007 roku internetowe serwisy randkowe - pokazują najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius. Jednak popularność tych stron na przestrzeni kilkunastu miesięcy poważnie spadła. Z okazji Święta Zakochanych Gemius SA przyjrzał się kondycji serwisów randkowych w polskim internecie.

Przeczytaj także: Internauci i randki on-line

Analiza wyników badania Megapanel PBI/Gemius (listopad 2006 – listopad 2007) pokazała, że internetowe serwisy randkowe zanotowały dość poważny spadek popularności na przestrzeni ostatnich trzynastu miesięcy. W listopadzie 2006 co czwarty internauta odwiedził tego typu witrynę (25,67 proc.), podczas gdy rok później – zaledwie co szósty (16,63 proc.). Internauci odwiedzający serwisy randkowe w listopadzie 2007 roku spędzili na nich jednak dwa razy więcej czasu niż przed rokiem.

fot. mat. prasowe

Wykres 1: Popularność internetowych serwisów randkowych w okresie od listopada 2006 roku do listopad

Wykres 1: Popularność internetowych serwisów randkowych w okresie od listopada 2006 roku do listopada 2007 roku według zasięgu.

Amatorami internetowych serwisów randkowych są przede wszystkim osoby młode. Internauci w wieku od 15 do 24 lat stanowią ponad 41 proc. wszystkich użytkowników tego typu witryn. Według listopadowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, częstszymi bywalcami stron poświęconych randkom online są mężczyźni. Na szukaniu nowych znajomości za pośrednictwem sieci spędzają oni także średnio prawie 20 minut więcej niż kobiety - 2 h 21 min i 48 s. Najwięcej czasu na szukaniu bratniej duszy za pośrednictwem sieci spędzają osoby samotne. W listopadzie 2007 poświęciły temu średnio 5 h 13 min i 6 s.

fot. mat. prasowe

Wykres 2: Dopasowanie i średni czas na użytkownika na serwisach randkowych według płci.

Wykres 2: Dopasowanie i średni czas na użytkownika na serwisach randkowych według płci.

Przeczytaj także: Polacy a randki online Polacy a randki online

 

1 2

następna

oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: