Rosną wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet
2007-11-26 02:44
Przeczytaj także: Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna
Zdaniem Newspaper Association of America wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku wzrosły o 21,1 proc. do 773 milionów dolarów w trzecim kwartale bieżącego roku.Wydatki te rosną stale od 14 kwartałów, wykazują się podobną dynamiką zmian i wynoszą obecnie 7,1 proc. całkowitych wydatków na reklamę w gazetach.
Dla porównania wydatki na reklamę w gazetach drukowanych spadły o 9 proc. w porównaniu do trzeciego kwartału poprzedniego roku, przy jednoczesnym spadku całkowitych wydatków o 7,4 proc. do poziomu 10,9 miliarda dolarów.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje