eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Rosną wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet

Rosną wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet

2007-11-26 02:44

Pomimo obniżenia się całkowitych wydatków na reklamę w gazetach i czasopismach, wydatki w ich wirtualnych wydaniach nadal rosną.

Przeczytaj także: Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

Zdaniem Newspaper Association of America wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku wzrosły o 21,1 proc. do 773 milionów dolarów w trzecim kwartale bieżącego roku.

Wydatki te rosną stale od 14 kwartałów, wykazują się podobną dynamiką zmian i wynoszą obecnie 7,1 proc. całkowitych wydatków na reklamę w gazetach.

Dla porównania wydatki na reklamę w gazetach drukowanych spadły o 9 proc. w porównaniu do trzeciego kwartału poprzedniego roku, przy jednoczesnym spadku całkowitych wydatków o 7,4 proc. do poziomu 10,9 miliarda dolarów.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Przeczytaj także

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: