eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Nowy serwis www w Inteligo

Nowy serwis www w Inteligo

2003-07-25 00:15

Od czwartku można zapoznać się z testową wersją nowego serwisu informacyjnego konta Inteligo (pod adresem http://www2.inteligo.pl). W ciągu miesiąca serwis zostanie umieszczony pod adresem docelowym - http://www.inteligo.pl.

Przeczytaj także: Wakacje z Inteligo

Zmiana serwisu informacyjnego podyktowana jest przede wszystkim chęcią podniesienia wygody odnajdywania znajdujących się w nim informacji oraz planowanym poszerzeniem oferty produktowej konta Inteligo. Nowy serwis został zbudowany od podstaw po przeprowadzeniu szczegółowych badań rynkowych. Zmianie uległa tu nie tylko grafika, lecz również architektura informacji serwisu oraz sposób nawigacji. Wprowadzono kilka zupełnie nowych udogodnień jak np. wyszukiwarkę treści, której okno pojawi się na każdej podstronie.

Architektura serwisu została tak przygotowana, aby zmaksymalizować łatwość poruszania się po stronie, a dzięki temu zwiększyć szybkość odnajdywania przez klientów potrzebnych informacji. Teraz do poszukiwanych treści klienci mogą dotrzeć już po maksymalnie 3 kliknięciach myszką.

Nowy serwis informacyjny prawidłowo funkcjonuje zarówno na najpopularniejszych przeglądarkach - Internet Explorer i Netscape Navigator - jak i na mniej popularnych - m.in. Mozilla 1.4 i Opera 7.1. Użytkownikom Mac OS polecany jest Internet Explorer 5.2., Safari 1.0 oraz Mozilla 1.3. Serwis transakcyjny został przetestowany na przeglądarkach: Mozilla 1.3 PL, Opera 7.11, Internet Explorer 6.0, Netscape 7.0.

Do zmian serwisu informacyjnego dostosowany został wygląd części transakcyjnej. Inteligo wprowadza tu rozwiązanie znane dotąd jedynie ze „zwyczajnych” aplikacji komputerowych – personalizowane opcje wyglądu graficznego, czyli tzw. skiny (zwane także ‘skórkami’ lub ‘karnacjami’). Klient w momencie logowania sam dokonuje wyboru opcji graficznej serwisu transakcyjnego.

Dotychczasowa wersja nazwana została „turkus”, a nowa „granat”, jednocześnie rozpoczęty został konkurs na nazwy wymyślone przez samych klientów. Mogą oni także zaproponować własne „skórki” – najlepsze z nich zostaną wdrożone i udostępnione wszystkim klientom, a autorzy otrzymają cenne nagrody.

Trwają także prace nad wersją tekstową serwisu transakcyjnego oraz przeznaczoną dla urządzeń PDA (w tym komunikatorów).

Zmianie wyglądu serwisu transakcyjnego towarzyszy ciągłe poszerzanie jego funkcjonalności tak, aby stał się bardziej przyjazny dla użytkownika i łatwiejszy w obsłudze. Ostatnio wprowadzone zmiany dotyczą zarządzania kartami VISA, listami płatności oraz przelewów oczekujących, w tym stałych zleceń.

W serwisie transakcyjnym w sekcji "Moje dane" dodany został link "Twoje karty Visa" kierujący do sekcji związanej z kartami, gdzie klienci oprócz możliwości zamówienia nowej karty Visa znajdą także tabelkę przedstawiającą wszystkie posiadane karty Visa wraz ze szczegółowymi informacjami o nich. Przedstawiane są zarówno karty aktywne, które klient może on-line zastrzec lub zmienić ich PIN, jak również karty nowe (zamówione przez klienta lub odnowione automatycznie), które klient może przez WWW aktywować.

Przy realizacji płatności można teraz edytować wszystkie 4 linijki jej tytułu. Może on mieć już długość 140 a nie jak dotąd 20 znaków. Na ekranie realizacji płatności klienci zobaczą teraz także szczegóły ostatniego zlecenia płatności m.in. kwotę i pełny tytuł. Dodatkowo, przy tworzeniu płatności, wprowadzona została możliwość nadania jej nazwy, dzięki czemu łatwiej jest znaleźć i ułożyć swoje płatności na liście. Nazwa ta pomoże odszukać właściwą płatność zarówno na WWW, WAP jak i w rozmowie z konsultantem Inteligo.

Na liście przelewów oczekujących nowością jest możliwość zmiany szczegółów każdego przelewu i płatności, w tym do ZUS i Urzędów Skarbowych. Udogodnieniem jest także wprowadzona możliwość edycji stałych zleceń.

Prezentowana jest również suma wszystkich kwot wszystkich przelewów oczekujących na realizację z każdego z kont klienta. W ten sposób klient zawsze wie, o jaką łączną kwotę w najbliższym czasie zmniejszą się jego fundusze zdeponowane na różnych kontach.

Niedawno wprowadzona została również możliwość natychmiastowego wysyłania potwierdzenia zrealizowanej transakcji faxem bezpośrednio ze strony WWW.


Przeczytaj także: PKO Junior także w Inteligo PKO Junior także w Inteligo

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: inteligo

Przeczytaj także

Waluty online w Interii

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: