eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Reklama rich media skuteczna w rozrywce

Reklama rich media skuteczna w rozrywce

2007-09-19 00:49

Reklamy typu rich media idealnie nadają się do promocji rozrywki i przyciągają coraz większą uwagę konsumentów - wynika z raportu firmy PointRoll.

Przeczytaj także: Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media

PointRoll informuje, że reklamom rich media udaje się z powodzeniem wypromować grę wideo czy premierę DVD, wypełnić do ostatniego miejsca salę kinową czy podnieść oglądalność programu telewizyjnego.

Reklama rich media staje się dla coraz większej liczby reklamodawców związanych z rozrywką synonimem sukcesu w kampanii prowadzonej online.

PointRoll zwraca uwagę, że umieszczenie reklamy związanej z rozrywką na stronie internetowej powiązanej z tą kategorią nie zawsze zapewnia sukces. Niektóre reklamy rich media przynosiły lepszy efekt, gdy zostały umieszczone na stronach różnych kategorii np. w serwisach o tematyce motoryzacyjnej, komputerowej czy technologicznej.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: