Reklama rich media skuteczna w rozrywce
2007-09-19 00:49
Przeczytaj także: Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media
PointRoll informuje, że reklamom rich media udaje się z powodzeniem wypromować grę wideo czy premierę DVD, wypełnić do ostatniego miejsca salę kinową czy podnieść oglądalność programu telewizyjnego.Reklama rich media staje się dla coraz większej liczby reklamodawców związanych z rozrywką synonimem sukcesu w kampanii prowadzonej online.
PointRoll zwraca uwagę, że umieszczenie reklamy związanej z rozrywką na stronie internetowej powiązanej z tą kategorią nie zawsze zapewnia sukces. Niektóre reklamy rich media przynosiły lepszy efekt, gdy zostały umieszczone na stronach różnych kategorii np. w serwisach o tematyce motoryzacyjnej, komputerowej czy technologicznej.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?