Płatne reklamy użytkowników MySpace
2007-09-04 11:29
Przeczytaj także: Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?
MySpace czerpie zysk głównie ze sprzedaży reklam, zarabia też na muzyce sprzedawanej przez iTunes i Snocap. W roku podatkowym, który zakończył się w czerwcu, na transakcjach wartych 550 mln dol. zarobił 10 mln dol.Taka suma nie satysfakcjonuje jednak Murdocha. Potentat medialny chce, aby wartość sprzedaży wzrosła do miliarda dol., a zysk do 200 mln dol. Dlatego zastanawia się nad umożliwieniem użytkownikom przeprowadzania transakcji typu P2P. Chce pozwolić im również na zamieszczanie w MySpace reklam, oczywiście za odpowiednią opłatą.
Na tym polu MySpace rozważa współpracę z Google. Internetowy gigant miałby monitorować i regulować transakcje przeprowadzane przez użytkowników.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?