eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Płatne reklamy użytkowników MySpace

Płatne reklamy użytkowników MySpace

2007-09-04 11:29

Ruport Murdoch wyznaczył sobie kolejny ambitny cel. Zamierza znacznie zwiększyć dochód z serwisu MySpace i chce to osiągnąć pozwalając użytkownikom na zamieszczanie w nim własnych reklam.

Przeczytaj także: Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?

MySpace czerpie zysk głównie ze sprzedaży reklam, zarabia też na muzyce sprzedawanej przez iTunes i Snocap. W roku podatkowym, który zakończył się w czerwcu, na transakcjach wartych 550 mln dol. zarobił 10 mln dol.

Taka suma nie satysfakcjonuje jednak Murdocha. Potentat medialny chce, aby wartość sprzedaży wzrosła do miliarda dol., a zysk do 200 mln dol. Dlatego zastanawia się nad umożliwieniem użytkownikom przeprowadzania transakcji typu P2P. Chce pozwolić im również na zamieszczanie w MySpace reklam, oczywiście za odpowiednią opłatą.

Na tym polu MySpace rozważa współpracę z Google. Internetowy gigant miałby monitorować i regulować transakcje przeprowadzane przez użytkowników.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: