Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?
2007-08-27 01:26
Przeczytaj także: 110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
Po kliknięciu w reklamę banner rozwija się do większych rozmiarów bądź otwiera się w nowym oknie, w tym momencie wideo, które oglądał użytkownik zostaje zatrzymane.YouTube testował nowe reklamy przez ostatnie 2 miesiące. W serwisie promowana była m.in. marka BMW i film Lakier do włosów. Wybór padł na przezroczyste bannery, bo reklama w formie pre-roll nie sprawdziła się.
Przedstawiciele YouTube zapewniają, że ta forma reklamy, którą wybrali zaspokoi potrzeby reklamodawców, a jednocześnie nie powinna przeszkadzać użytkownikom. Reklama pojawia się w oknie wideo odtwarzanego przez użytkownika dopiero po 15 sekundach wyświetlania filmu i znika po 10 sekundach.
Bannery uzyskały od 5 do 10 razy wyższy wskaźnik CTR niż pozostałe formy reklamy testowane przez YouTube. Zaczną być wyświetlane już od przyszłego tygodnia. Pojawią się jednak tylko w niektórych materiałach wideo: licencjonowanych teledyskach, profesjonalnych wideoklipach tworzonych przez producentów oraz filmikach tworzonych przez uczestników projektu User Partner Program.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?