eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?

Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?

2007-08-27 01:26

O tym, jaką formę reklamy zdecyduje się zastosować w swoim serwisie YouTube spekulowano od dawna. Wczoraj serwis wideo ogłosił że wybrał reklamy w formie bannera.

Przeczytaj także: 110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach

Po kliknięciu w reklamę banner rozwija się do większych rozmiarów bądź otwiera się w nowym oknie, w tym momencie wideo, które oglądał użytkownik zostaje zatrzymane.

YouTube testował nowe reklamy przez ostatnie 2 miesiące. W serwisie promowana była m.in. marka BMW i film Lakier do włosów. Wybór padł na przezroczyste bannery, bo reklama w formie pre-roll nie sprawdziła się.

Przedstawiciele YouTube zapewniają, że ta forma reklamy, którą wybrali zaspokoi potrzeby reklamodawców, a jednocześnie nie powinna przeszkadzać użytkownikom. Reklama pojawia się w oknie wideo odtwarzanego przez użytkownika dopiero po 15 sekundach wyświetlania filmu i znika po 10 sekundach.

Bannery uzyskały od 5 do 10 razy wyższy wskaźnik CTR niż pozostałe formy reklamy testowane przez YouTube. Zaczną być wyświetlane już od przyszłego tygodnia. Pojawią się jednak tylko w niektórych materiałach wideo: licencjonowanych teledyskach, profesjonalnych wideoklipach tworzonych przez producentów oraz filmikach tworzonych przez uczestników projektu User Partner Program.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Przeczytaj także

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: