eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama radiowa IV 2007

Reklama radiowa IV 2007

2007-06-02 00:57

Największe rozgłośnie radiowe zanotowały w kwietniu br. spadek wpływów reklamowych w porównaniu z ubiegłym rokiem - wynika z danych Expert Monitor.

Przeczytaj także: Reklama radiowa IX 2006

RMF FM w kwietniu br. miał 32,4 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała spadek przychodów o 0,85 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zarobiło 28,66 mln zł, czyli o 8,01 proc. mniej niż przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła radiowej Trójce. Wpływy rozgłośni kształtowały się na poziomie 4,69 mln zł (spadek o 10,77 proc.).

Radiowa Jedynka miała 4.05 mln zł wpływów reklamowych (spadek o 2,03 proc. w stosunku do ubiegłego roku), Radio Eska Wrocław - 3,49 mln zł (wzrost o 38,01 proc.), Eska Warszawa - 3,06 mln zł (wzrost o 0,99 proc.), Eska Poznań - 2,55 mln zł (wzrost o 24,88 proc.), Hit FM - 2,41 mln zł (wzrost o 28,25 proc.), Eska Katowice - 2,26 mln zł, a warszawskie Złote Przeboje - 2,2 mln zł (wzrost o 12,10 proc.).

Wszystkie monitorowane przez Expert Monitor rozgłośnie radiowe zarobiły w kwietniu br. 134,92 mln zł, czyli o 10,46 proc. więcej niż przed rokiem.

Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także: Reklama radiowa 2007 Reklama radiowa 2007

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Przeczytaj także

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: