Telewizja w pierwszym kwartale 2007
2007-04-09 00:04
Rys.1. Udziały największych stacji od stycznia do marca w 2006 i 2007 roku. © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Polacy i telewizja w 2006 roku
Cieplejsza od ubiegłorocznej zima przyniosła spadek średniego dziennego czasu, jaki Polacy poświęcili na oglądanie telewizji. W porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami 2007 r., telewizję oglądaliśmy przez 3 godziny i 43 minuty dziennie, czyli krócej o 8 minut. To najniższy wynik od 2002 roku, kiedy Polacy każdego dnia od stycznia do marca oglądali telewizję średnio przez 3 godziny i 41 minut.W porównaniu z pierwszym kwartałem ubiegłego roku największy wzrost udziałów w oglądalności – do poziomu 2,71% - zanotował TVN24. To wynik lepszy o nieco ponad 1 pkt. proc. (wzrost o 59,4%). Spośród największych nadawców najwięcej zyskał Polsat (wzrost o ponad 0,65 pkt. proc. do poziomu 16,6%), natomiast najbardziej straciła TVP2 (spadek o 2,15 pkt. proc. do poziomu 18,6%). Zmiany te jednak nie wpłynęły na ranking stacji – od stycznia do marca Polacy najchętniej wybierali TVP1 (udziały na poziomie 25,3%), TVP2 (18,6%), Polsat (16,6%) oraz TVN (15,6%).
fot. mat. prasowe
Rys.1. Udziały największych stacji od stycznia do marca w 2006 i 2007 roku.
fot. mat. prasowe
Rys.2. Najlepiej oglądane programy od stycznia do marca 2007 roku.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Rynek telewizyjny I-VI 2009
-
Telewizja w pierwszym półroczu 2007
-
Osoby starsze a telewizja 2008
-
Weekendy majowe a telewizja 2008
-
Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN
-
Czas oglądania telewizji dłuższy u kobiet
-
Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008
-
Programy informacyjne w TV II 2008
-
Sylwester z TV: Polsat liderem