eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Kosmetyki w mediach

Kosmetyki w mediach

2007-02-03 00:11

Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach 2008


Jeszcze większa przewaga L’Oreal nad innymi firmami rysuje się po uwzględnieniu wyników wszystkim marek koncernu (w tym: Cacharel, Garnier, Helena Rubinstein, Lancome, Kerastase, La Roche-Posay, Maybelline, Vichy, Viktor&Rolf). Łącznie, w zakresie publikacji PR, jest to wynik ponad 3-krotnie wyższy (2176) niż w przypadku najbliższych konkurentów: Louis Vuitton (654 – m.in. Dior, Givenchy, Guerlain), Procter&Gamble (572 – m.in. Wella, Max Factor, Olay, Pantene Pro-V), Coty (556 – m.in. Astor, Rimmel, Adidas, Esprit), Beiersdorf (480 – m.in. Nivea, La Prairie), Dr Irena Eris (433 – m.in. Eris, Lirene, Pharmaceris).

fot. mat. prasowe

Udział procentowy informacji PR na temat marek poszczególnych koncernów w 50 wybranych czasopismach.

Udział procentowy informacji PR na temat marek poszczególnych koncernów w 50 wybranych czasopismach.

Pod względem liczby wykupionych powierzchni reklamowych ponad 2/5 „tortu” zabierają koncerny L’Oreal, Unilever, Procter&Gamble i Beiersdorf.

fot. mat. prasowe

Udział procentowy reklam marek poszczególnych koncernów w 50 wybranych czasopismach.

Udział procentowy reklam marek poszczególnych koncernów w 50 wybranych czasopismach.

Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach 2007 Kosmetyki w mediach 2007

oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: kosmetyki, uroda, reklama w prasie

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: