eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Google: polski poradnik o AdWords

Google: polski poradnik o AdWords

2006-12-07 00:23

Firma Google uruchomiła polską wersję programu Google Advertising Professionals (GAP). Program ten jest zestawem narzędzi pomagających webmasterom, agencjom i specjalistom ds. marketingu w wyszukiwarkach rozwijać działalność i skuteczniej zarządzać wieloma kontami AdWords.

Przeczytaj także: Przymierze przeciw Google

W programie GAP istnieją dwa poziomy kwalifikacji użytkowników w zależności od ogólnego poziomu wiedzy na temat produktu i doświadczenia w zarządzaniu kontami AdWords: dla osób indywidualnych (Qualified Individuals) i dla firm (Qualified Company).

Użytkownicy programu GAP mogą korzystać z:
  • Zaawansowanych narzędzi („Centrum Mój Klient”), dzięki którym zarządzanie wieloma kontami AdWords jest łatwiejsze i szybsze.
  • Logo Google Advertising Professionals do publikacji na swojej stronie internetowej i w materiałach marketingowych. Chcąc z niego korzystać, należy spełnić określone przez program wymogi, m.in. pomyślnie zdać egzamin GAP.
  • Strony internetowej informującej o poziomie zaawansowania, potwierdzającej udział danej osoby/firmy w programie oraz jej kwalifikacje.
  • Kompleksowe materiały szkoleniowe online służące do rozwoju i promowania profesjonalnej wiedzy na temat AdWords.

Aby uzyskać potwierdzenie kwalifikacji specjalisty ds reklamy w Google, kandydaci muszą zdać egzamin GAP i spełnić szereg dodatkowych wymogów.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Pracuj na Ukrainie

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: