Springer uruchomił Dziennik.pl
2006-11-29 00:51
Przeczytaj także: Gazety online coraz popularniejsze
Serwis został podzielony na główne działy: wydarzenia, gospodarka, świat, polityka, opinie, społeczeństwo, kultura i sport. Uzupełniają go m.in. sekcje: życie na luzie, auto i horoskop. Dziennik.pl będzie także udostępniał najciekawsze artykuły publikowane w aktualnym wydaniu papierowej wersji Dziennika.Elementami, które mają wyróżniać serwis, są Wideofakty i Fotowiadomości. Wideofakty to codzienna porcja najważniejszych informacji ze świata w formie krótkich materiałów filmowych udostępnionych w ramach współpracy z CNN. Fotowiadomości przedstawiają najważniejsze wydarzenia dnia w formie zdjęć, wraz z odnośnikami do artykułów dotyczących danego tematu.
- Internet jako medium pozostaje strategicznym obszarem zainteresowań wydawnictwa Axel Springer, a startujący właśnie serwis Dziennik Online stanowi pierwszy etap realizacji tej strategii - wyjaśnia Florian Fels, prezes zarządu Axel Springer Polska.
W drukowanej wersji Dziennika, przy wybranych tekstach, pojawiły się tabele z odsyłaczami do pokrewnych materiałów w serwisie Dziennik.pl. Na dole każdej ze stron znajduje się również pasek z nagłówkami najważniejszych informacji z poprzedniego dnia, stosowany do niedawna w Metrze.
oprac. : Ł. Macheta / Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Gazety online: rośnie czytelnictwo w USA
-
Gazeta tradycyjna czy online?
-
Gazety cyfrowe czy drukowane: jakie preferują czytelnicy?
-
ZKDP: Gazeta Wyborcza traci czytelników
-
ZKDP: Fakt na czele
-
ZKDP: Fakt zyskuje czytelników
-
ZKDP: Głos Wielkopolski odnotował wzrost sprzedaży
-
Rzeczpospolita - ulubiony dziennik menedżera
-
Gazeta Wyborcza: wysoki poziom czytelnictwa