eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Program partnerski księgarni wypłacił 100 tys. zł

Program partnerski księgarni wypłacił 100 tys. zł

2006-06-09 00:01

Partnerzy Wydawnictwa Złote Myśli, zajmującego się wydawaniem i sprzedażą publikacji elektronicznych, zarobili do tej pory dokładnie 101.356,44 zł na dystrybucji tzw. e-booków, sprzedając łącznie 8290 egzemplarzy.

Przeczytaj także: E-book pod choinkę

Spółka Złote Myśli, właściciel Wydawnictwa, od początku stawiała na program partnerski i dystrybucję publikacji właśnie za pośrednictwem partnerów. "Programy partnerskie to jeden z głównych filarów internetowego biznesu" - mówi Mateusz Chłodnicki, właściciel Wydawnictwa. "Od początku postawiliśmy na wysokie prowizje dla partnerów i to się opłaciło."

W Programie Partnerskim Wydawnictwa, zarejestrowanych jest aktualnie 4398 osób. Aktywni partnerzy generują około 70% łącznej sprzedaży internetowej Wydawnictwa, a wielu z nich stworzyło własne serwisy wyłącznie do promowania publikacji elektronicznych.

"Niektórzy traktują programy partnerskie wyłącznie jako dodatkowe źródło dochodu, ale mamy i takich Partnerów, którzy zarabiają na życie poprzez udział w wielu, nie tylko naszym, programach partnerskich" - zauważa Chłodnicki.

Złote Myśli planują znaczną rozbudowę programu partnerskiego i jego maksymalną automatyzację. W planach Wydawnictwa jest przekroczenie bariery 200 tys. zł zarobków Partnerów do końca 2006 roku.

Wydawnictwo zapewnia swoim partnerom materiały szkoleniowe, osobistą pomoc menadżera programu partnerskiego, forum dyskusyjne, narzędzia marketingowe, służące do skutecznej promocji oraz 40% prowizji od sprzedaży publikacji elektronicznych.

Przeczytaj także: Złote Myśli Kariery Złote Myśli Kariery

Przeczytaj także

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: