Program partnerski księgarni wypłacił 100 tys. zł
2006-06-09 00:01
Przeczytaj także: E-book pod choinkę
Spółka Złote Myśli, właściciel Wydawnictwa, od początku stawiała na program partnerski i dystrybucję publikacji właśnie za pośrednictwem partnerów. "Programy partnerskie to jeden z głównych filarów internetowego biznesu" - mówi Mateusz Chłodnicki, właściciel Wydawnictwa. "Od początku postawiliśmy na wysokie prowizje dla partnerów i to się opłaciło."W Programie Partnerskim Wydawnictwa, zarejestrowanych jest aktualnie 4398 osób. Aktywni partnerzy generują około 70% łącznej sprzedaży internetowej Wydawnictwa, a wielu z nich stworzyło własne serwisy wyłącznie do promowania publikacji elektronicznych.
"Niektórzy traktują programy partnerskie wyłącznie jako dodatkowe źródło dochodu, ale mamy i takich Partnerów, którzy zarabiają na życie poprzez udział w wielu, nie tylko naszym, programach partnerskich" - zauważa Chłodnicki.
Złote Myśli planują znaczną rozbudowę programu partnerskiego i jego maksymalną automatyzację. W planach Wydawnictwa jest przekroczenie bariery 200 tys. zł zarobków Partnerów do końca 2006 roku.
Wydawnictwo zapewnia swoim partnerom materiały szkoleniowe, osobistą pomoc menadżera programu partnerskiego, forum dyskusyjne, narzędzia marketingowe, służące do skutecznej promocji oraz 40% prowizji od sprzedaży publikacji elektronicznych.
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Czym nas kuszą księgarnie internetowe?
-
Elektroniczny numer identyfikacji ISAN
-
2 miesiące Złotych Myśli
-
Aragon udostępnił statystyki
-
ZłoteMyśli.pl startują
-
Księgarnia z e-bookami
-
Jak stworzyć skuteczny program partnerski?
-
Jak pokolenie Y zarabia na komunikatorach internetowych, YouTube i sieciach społecznościowych
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce