eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media II 2018

Najczęściej cytowane media II 2018

2018-03-28 12:14

Najczęściej cytowane media II 2018

Studio radiowe © zhu difeng - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (10)

Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w lutym 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów znów nastąpiły zmiany. Liderem zostało radio RMF FM. Na miejsce drugie z trzeciego wskoczyła TVN24, a na trzecie awansowała Rzeczpospolita. Na czwartym i piątym miejscu znalazły się TVN oraz TVPinfo.

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania II 2018

W tym miesiącu gorącym tematem, który przykuł największą uwagę dziennikarzy, była sprawa nowelizacji ustawy o IPN. W mediach często też pojawiał się temat zatrzymania Władysława Frasyniuka, kwestia podawania pacjentom wadliwych szczepionek oraz echa afery reprywatyzacyjnej.

Prasa


W lutym 2018 roku najczęściej cytowanym tytułem prasowym była ponownie "Rzeczpospolita", która swoją pozycję zawdzięcza wypowiedzi Jarosława Sellina na temat nowelizacji ustawy o IPN. Na miejscu drugim ponownie znalazła się "Gazeta Wyborcza", a na miejscu trzecim pojawił się "Dziennik Gazeta Prawna".

Wśród najczęściej cytowanych tygodników lutego nowym liderem został „Do Rzeczy”. Stało się tak dzięki informacjom na temat najnowszego sondażu poparcia partii politycznych przeprowadzonego przez firmę Estymator. Na drugim miejscu "Sieci Prawdy", a na trzecim "Newsweek”.

Wśród najczęściej cytowanych miesięczników nowym liderem został „Forbes”, dzięki rankingowi najbogatszych Polaków. Na drugim miejscu uplasowały się „Perspektywy”, a na trzecim – „Playboy”.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media

W lutym na pierwszym miejscu uplasowało się RMF FM.


fot. mat. prasowe

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych w lutym ponownie otwiera dziennik „Rzeczpospolita”.


fot. mat. prasowe

Tygodniki

Najczęściej cytowanym tygodnikiem okazał się „Do Rzeczy”.


fot. mat. prasowe

Miesięczniki

„Forbes” znalazł się na pierwszym miejscu wśród miesięczników dzięki rankingowi najbogatszych Polaków.


Telewizja


Wśród stacji telewizyjnych w lutym 2018 nowym liderem została TVN24, dzięki wywiadowi z Małgorzatą Dobrzańską-Frasyniuk, żoną zatrzymanego Władysława Frasyniuka oraz rozmowie z Stanisławem Karczewskim, marszałkiem Senatu, na temat ustawy o IPN. Kolejne miejsca na podium to TVN oraz TVPinfo.

fot. mat. prasowe

Telewizja

Wśród stacji telewizyjnych na pierwszym miejscu uplasowała się TVN24.


Radio


Wśród stacji radiowych najczęściej cytowano RMF FM, za sprawą wywiadu z Witoldem Waszczykowskim, byłym szefem MSZ, w sprawie konfliktu z Izraelem w kwestii nowelizacji ustawy o IPN. Kolejne miejsca na podium zajęły Radio ZET i PR1.

fot. mat. prasowe

Radio

RMF FM jest w lutym liderem cytowalności wśród stacji radiowych.


Portale internetowe


W lutym na pierwszym miejscu najpopularniejszych portali internetowych znalazła się ponownie Wirtualna Polska, za sprawą za sprawą publikacji wypowiedzi Naftali Bennetta, ministra edukacji Izraela, na temat jego wizyty w Polsce oraz jego komentarza o ustawie o IPN. Kolejne miejsca zajęły Onet.pl i Wpolityce.pl.

fot. mat. prasowe

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym w lutym została Wirtualna Polska.


Media ekonomiczne


Wśród mediów ekonomicznych liderem lutego został podobnie jak przed miesiącem "Dziennik Gazeta Prawna", dzięki informacjom o podawaniu pacjentom wadliwych szczepionek, które były przeznaczone do utylizacji. Na kolejnych miejscach uplasowały się „Puls Biznesu” oraz „Forbes”.

fot. mat. prasowe

Media ekonomiczne

„Dziennik Gazeta Prawna” uplasował się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych.


Media regionalne


Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu w lutym znalazło się Radio Gdańsk. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się kolejno Radio Plus oraz Radio Kraków.

fot. mat. prasowe

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu znalazło się Radio Gdańsk.


Badanie przeprowadzono na podstawie 26 946 przekazów z mediów (materiałów prasowych, programów radiowych, telewizyjnych i materiałów z portali internetowych) z okresu od 1 do 28 lutego 2018 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 27 594 razy (20 842 razy w portalach internetowych, 3 725 w prasie, 2281 w telewizji i 746 w radio).

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: