Metropoint Office - Asbud buduje biura na własność
2017-09-25 10:35
Metropoint Office - patio © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Biurowiec Postępu 14 już z pozwoleniem na użytkowanie
Dziesięciopiętrowy biurowiec, którego całkowita powierzchnia sięgać będzie 8 817 m kw., wzniesie się na działce usytuowanej przy ulicy Grzybowskiej 85 C, a więc w obrębie tzw. City Centre West, położonego zaledwie 1 km od Centralnego Obszaru Biznesowego (CBD). Projekt obiektu powstał w warszawskiej pracowni FS & P Arcus, która znana jest z takich realizacji jak np. Karolkowa Business Park czy West Station.Metropoint Office zaoferuje powierzchnie biurowe o powierzchni od 360 do 1 050 m kw. i wysokości 2,85 m, wyposażone w najnowsze rozwiązania infrastruktury biurowej klasy A, w tym w klimatyzację, kontrolę wilgotności powietrza, podwieszane sufity, system podnoszonych podłóg, podwójne szyby niskoemisyjne czy podwójne zasilanie. Wygodę użytkowania zapewniać ma również możliwość dowolnej aranżacji wnętrz oraz otwierane okna i cztery szybkobieżne windy. Praktycznym rozwiązaniem będzie także dostępne całą dobę lobby, które będzie pełniło nie tylko funkcję recepcyjną, ale również wypoczynkową.
W Metropoint Office przewidziano ponadto cztery lokale usługowe (jeden przeznaczony pod restaurację) oraz kawiarnię z ogródkiem.
- Metropoint Office będzie kameralną przestrzenią położoną w aktualnie najatrakcyjniejszej strefie biurowej stolicy. Nasz projekt to połączenie energii dynamicznie rozwijającego się nowego warszawskiego city, przesuwającego się aktualne na zachód, z fragmentem prawdziwego miasta, które nie wyludnia się po godzinie 17.00 - podkreśla Raied Tanous, Dyrektor Zarządzający Grupy Asbud.
Każdy, kto kupi lokal w Metropoint Office, nabędzie również - bez dodatkowych opłat - udział w części wspólnej i prawo użytkowania działki. Komfort i prawidłowe funkcjonowanie budynku zapewni obsługa ze strony profesjonalnej firmy zarządzającej. Każdy z lokali będzie posiadał osobną księgę wieczystą. Biuro w Metropoint Office można też potraktować jako inwestycję i kupić je pod wynajem.
fot. mat. prasowe
Metropoint Office - budynek
Warte podkreślenia jest bardzo dobre skomunikowanie Metropoint Office z resztą miasta - stacja metra Rondo Daszyńskiego znajduje się w zasięgu dwuminutowego spaceru. Dla kierowców przewidziano natomiast trzypoziomowy garaż (po 37 stanowisk na każdej kondygnacji), a dla dojeżdżających rowerem - zadaszone parkingi na wewnętrznym terenie oraz szatnię. Dodatkowym bonusem dla aktywnych może być pobliska stacja rowerów miejskich Veturilo i rozwijająca się infrastruktura rowerowa.
Oddanie Metropoint Office do użytku planowane jest na połowę 2019 roku.
- Priorytetem jest dla nas komfort pracy i wygoda nabywców. Dlatego oferujemy im pomoc w projektowaniu i wykonawstwie wnętrz - tak, by były jak najbardziej dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Nasz projekt kierujemy do firm, które cenią sobie stabilność, dbają o wysoki standard i indywidualny charakter wystroju wnętrz, jak np. kancelarie prawne, ambasady, biura coworkingowe itp. - dodaje Raied Tanous.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Warszawski rynek biurowy 2023 z rekordowym popytem
-
21 nowych biurowców na rynkach regionalnych
-
Biurowce: najemcy aktywni jak przed pandemią
-
Rynek biurowy w Warszawie IV kw. 2023: mała podaż, stały popyt
-
Biurowiec LIXA E z pozwoleniem na użytkowanie
-
Biurowce w Polsce - podsumowanie 2023 r. i prognozy na 2024
-
Rynek biurowy w regionach III kw. 2023. Popyt na biurowce jak przed pandemią
-
Biura na rynkach regionalnych III kw. 2023
-
Popyt na biura w Warszawie jest stabilny
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)