Webtel w Banku Handlowym
2003-03-27 09:53
Przeczytaj także: CTIContact dla MŚP
Serwis składa się z części produktowo-usługowej oraz informacyjnej – wspomagającej zarządzanie finansami małego lub średniego przedsiębiorstwa. Użytkownicy serwisu mogą także skorzystać z narzędzi interaktywnych jak kalkulatory i formularze kontaktu.Ze względu na konieczność wprowadzania częstych zmian i aktualizacji w zawartości serwisu oraz elastycznego reagowania na sugestie użytkowników, firma zdecydowała się na wykorzystanie systemu WebCMS. Umożliwia on zarówno stałą rozbudowę serwisu o nowe elementy, jak i zmianę konfiguracji istniejących elementów oraz ich treści w krótkim czasie. Funkcje te dostępne są także dla osób nie znających zasad programowania i wymagają jedynie, intuicyjnego już dziś zazwyczaj, obeznania z edytorami tekstu.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Citi Bank i obligacje Lehman Brothers
-
System pod kontrolą
-
Nowe aplikacje dla centrów obsługi klienta