eGospodarka.pl

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm

JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm

2017-04-24 12:20

JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm

JA+ Centralka Firmy to nowa usługa dla małych firm © bnenin - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Plus wprowadza nową usługę dla małych firm - JA+ Centralka Firmy. Umożliwia ona zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus.
Centralka Firmy działa jak wirtualna recepcja, z którą łączą się osoby dzwoniące. Wita ich, przedstawia ofertę firmy, przekierowuje połączenia pod wybrane numery, odbiera wiadomości i fax, a nawet może wysłać SMS-a z informacją dla wszystkich dzwoniących.

To co dzwoniący usłyszą i gdzie będą przekierowywane ich połączenia ustawia się w aplikacji usługi na stronie internetowej. Usługę można w dowolny sposób konfigurować, a także dokonywać zmian funkcjonalności. Wybór stopnia złożoności ustawień zależy tylko od decyzji użytkownika i jego indywidualnych preferencji. Do wyboru, w aplikacji usługi są: Centralka podstawowa, Centralka optymalna, Centralka zaawansowana, Centralka własna.

fot. mat. prasowe

JA+ Centralka Firmy

Centralka Firmy to usługa, która działa jak wirtualna recepcja, z którą łączą się osoby dzwoniące.


Możliwości Centralki Firmy na numerze komórkowym:
  • indywidualne powitanie z ustawianym menu do wyboru tonowego dla osoby dzwoniącej,
  • automatyczne przekierowania połączeń pod zdefiniowane numery, zależnie od wyboru osoby dzwoniącej,
  • przekierowania bezpośrednio na numer telefonu użytkownika Centralki,
  • odczytywanie dowolnych informacji dla osób dzwoniących – automatyczna zamiana wpisanych treści na mowę,
  • wysyłanie wpisanej treści SMS-em - zależnie od wybranej tonowo opcji przez osobę dzwoniącą,
  • odbieranie wiadomości fax na swój adres e-mail,
  • poczta głosowa.

Miesięczna opłata za korzystanie z usługi wynosi 7,90 złotych netto (9,72 z VAT), a aktywacja usługi oraz rezygnacja z niej są możliwe za pośrednictwem bezpłatnego SMS-a, telefonicznie oraz u sprzedawcy w Punkcie Sprzedaży Plusa.

oprac. : eGospodarka.pl

Zobacz także

Oceń

0 0

Podziel się

Poleć na Wykopie Poleć w Google+

Poleć artykuł znajomemu Wydrukuj

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

REKLAMA

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.