eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Kto klika w linki sponsorowane

Kto klika w linki sponsorowane

2006-03-15 12:09

Kto klika w linki sponsorowane

Jak często klika Pan(i) na linki sponsorowane? © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (4)

Ponad osiemdziesiąt procent internautów, którzy odróżniają linki sponsorowane od innych wyników wyszukiwania, deklaruje, że kliknęło na taki link - czytamy w raporcie Gemius SA przygotowanym na zlecenie NetSprint.pl.

Przeczytaj także: Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci

Biorąc pod uwagę to, że jedynie nieliczni internauci wychodzą poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania, linki sponsorowane wydają się być atrakcyjnym narzędziem promocji witryny w sieci. O powszechności tej formy reklamy w polskim internecie świadczy niewątpliwie fakt, że większość internautów nie tylko odróżnia linki sponsorowane od pozostałych wyników wyszukiwania (62,3 proc.), ale i z nich korzysta. Jedynie co piąty polski internauta – czytamy w raporcie - który odróżnia linki sponsorowane od innych wyników wyszukiwania, nie kliknął na nie ani razu (18 proc.), a co czwarty przyznaje, że czyta nie więcej niż trzy wyniki wyszukiwania (włącznie z linkami sponsorowanymi).

fot. mat. prasowe

Jak często klika Pan(i) na linki sponsorowane?

Jak często klika Pan(i) na linki sponsorowane?


Prezentacja wyników wyszukiwania - preferencje internautów i opinie klientów, luty 2006. N=1 978

Częsty kontakt z tą formą reklamy mają także pozostali internauci. Jak wynika z badań, co piąty (19,2 proc.) użytkownik sieci, który nie odróżnia linków sponsorowanych od pozostałych wyników wyszukiwania, czyta od 3 do 5 wyników, a niemal 8 proc. zapoznaje się jedynie z pierwszymi trzema!

 

1 2 3

następna

NBP: mniejszy deficyt

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: