eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy

Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy

2016-05-18 09:59

Przeczytaj także: #ZostańWDomu i przenieś biznes do sieci. Jak (legalnie) otworzyć sklep internetowy?


Następnie należy zadbać o jak najwięcej kanałów płatności, pamiętając o płatnościach mobilnych. Klienci lubią mieć szeroki wybór sposobów płatności. Chętnie zapłacą przelewem, za pobraniem, lub skorzystają z szybkiej metody płatności typu pay-by-link (systemu, który przekieruje ich na stronę banku i od razu poinformuje wirtualnego sprzedawcę o dokonaniu wpłaty). Przy tej okazji można wykorzystać rozwiązanie, które dla nowego sklepu internetowego może być podstawą w budowaniu wiarygodności. Mowa tu o rozwiązaniu Link4Pay, czyli połączeniu systemu płatności z jednoczesnym ubezpieczeniem. Dzięki temu klient wie, że nawet jeśli z jakiegoś powodu nie otrzyma towaru, dostanie całkowity zwrot pieniędzy. To spora zachęta do robienia zakupów w nowych sklepach internetowych, które nie mają jeszcze swojej historii i nie mogą wylegitymować się setkami opinii zadowolonych klientów.

Sklep już działa? Niech świat się o nim dowie


Wszyscy znamy frazes „reklama dźwignią handlu”. Kiedy wszystko już gotowe, czas na promowanie swojego biznesu. Na początek naturalnym kanałem są portale społecznościowe. Praktycznie bez kosztów możemy tam prezentować swoje produkty, zachęcać do zakupu, zbierać fanów, którzy powiedzą o nas swoim znajomym. Równolegle narzędzia Marketing Automation pomogą nam przygotować mailingi, które będziemy wysyłać do naszych pierwszych klientów lub do baz tych potencjalnych, które bez trudu kupimy w sieci. Na bardziej kosztowne działania marketingowe przyjdzie pora, kiedy nasz sklep zacznie przynosić stały przychód.

Wskazówka na koniec


Własny sklep internetowy to fajny i dość prosty w realizacji pomysł na biznes. Kiedy już się na niego zdecydujecie warto pamiętać o tym, aby dbać o każdego swojego klienta. Nie tylko dostarczać mu towar zgodny z opisem i na czas, ale także stale informować o nowościach, przesyłać ciekawe oferty promocyjne czy oferty specjalne przeznaczone dla tych, którzy dokonali już kilku zakupów. Jak pokazują dane SalesBee, stały klient zostawia podczas jednych zakupów w sklepie internetowym nawet 5 razy więcej pieniędzy niż ten, który kupuje w nim jednorazowo.

Agata Lejman, ekspert

poprzednia  

1 2

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Przeczytaj także

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: