Szybsza telesprzedaż CYFRY+
2003-03-19 10:59
Przeczytaj także: CRM również w wierzytelnościach
Dotychczas – w przypadku zamawiania CYFRY+ przez infolinię – średni czas realizacji zlecenia, od momentu złożenia zamówienia do podpisania umowy z klientem i dokonania instalacji anteny, trwał cztery dni. Dziś możliwe jest sfinalizowanie tego procesu nawet w ciągu jednej doby, niezależnie od miejsca, gdzie zlecenie ma być zrealizowane.Każda z osób korzystających z aplikacji ma dostęp do wybranych części bazy. W przypadku infolinii sprzedażowej Comtica Enterprise Portal pełni rolę aplikacji CRM (Customer Relationship Management). Wprowadza się tu dane nowych klientów, rejestruje zlecenia i przekazuje je drogą elektroniczną do odpowiednich, najbliżej zlokalizowanych dystrybutorów. Dystrybutorzy, dzięki systemowi szybkiego informowania, pobierają zlecenia z ekstranetu, umawiają spotkanie z klientem w dogodnym dla niego terminie i przygotowują stosowne umowy. Managerowie ds. sprzedaży CYFRY+ w czasie rzeczywistym śledzą efektywność systemu i kontrolują pracę osób biorących udział w procesie, korzystając ze statystyk i graficznych analiz.
Wdrożenie Comtica Enterprise Portal pozwoliło spółce CANAL+ Cyfrowy znacznie skrócić proces obsługi poszczególnych zleceń oraz zracjonalizować system obsługi telesprzedaży. Wyeliminowano niepotrzebne i kosztowne wysyłki, uproszczono procedury wewnętrzne, a co najważniejsze, zapewniono wysoką jakość obsługi klientów. Obecnie, dzięki rozwiązaniom systemowym, podczas zawierania umowy klient ma zapewnioną sprawną, kompleksową i profesjonalną obsługę: począwszy od informacji o produkcie, poprzez sporządzenie niezbędnej dokumentacji do umowy, kończąc na instalacji anteny satelitarnej oraz 12-miesięcznym serwisie gwarancyjnym dla tej usługi. Wdrożenie Comtica Enterprise Portal wpisuje się w całościowy program reorganizacji systemu obsługi Abonentów przeprowadzany przez CANAL+ Cyfrowy, ponieważ – oprócz redukcji kosztów związanych z telesprzedażą – zapewnia wysoką jakość obsługi już od pierwszego kontaktu z klientem.
Dla warszawskiej spółki Comtica, rozwijającej koncepcję portalu korporacyjnego, jest to drugi projekt realizowany na potrzeby firmy CANAL+ Cyfrowy. W ubiegłym roku pomyślnie zinformatyzowano ogólnopolski proces reinstalacji blisko 300 tys. anten satelitarnych, przeprowadzany w związku z fuzją CYFRY+ i Wizji TV. Była to, jak dotąd, największa techniczno-logistyczna operacja tego typu w Europie.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Jak wypowiedzieć umowę z NC+? - klienci pytają w sieci
-
nc+ - bogata oferta, wysokie ceny, spore rozczarowanie klientów
-
Cyfra+ i n łączą się - powstaje nc+
-
UOKiK: Telewizje "n" i Cyfra+ mogą się połączyć
-
CANAL+ ukarany przez Prezesa UOKiK
-
CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?
-
Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?
-
Outsourcing IT, Salesforce i Agile, czyli najlepsze rozwiązania dla biznesu
-
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?