eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media I 2016

Najczęściej cytowane media I 2016

2016-02-27 00:56

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania I 2016


Radio


Na lidera wśród stacji radiowych wysunęło się RMF FM, pokonując Radio ZET dzięki publikacjom na temat bieżących spraw politycznych, m.in. obniżenia ratingu Polski. Na kolejnym miejscu znalazło się radio TOK FM w związku z informacjami na temat zamieszania wokół Trybunału Konstytucyjnego.

Portale internetowe


Najpopularniejszym portalem w styczniu został portal tvn24.pl, który informował m.in. o nieformalnym spotkaniu lidera PiS Jarosława Kaczyńskiego z premierem Węgier Viktorem Orbanem czy zmianie zastępcy komendanta głównego policji w Polsce. Kolejne miejsca zajął portal money.pl – swoją pozycję zawdzięczając publikacjom na temat dochodów ministra Mateusza Morawieckiego, zaś trzecie miejsce przypadło portalowi sportowefakty.wp.pl.

Media ekonomiczne


Dziennik Gazeta Prawna ponownie dominował wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych, wyprzedzając Puls Biznesu oraz money.pl.

Media regionalne


Wśród mediów regionalnych dominowały cytaty z Tygodnika Podhalańskiego za sprawą publikacji o wizycie Orbana w Polsce, wyprzedzając Radio Merkury. Na trzeciej pozycji uplasowała się Polska Gazeta Wrocławska, która opublikowała wywiad z Ryszardem Petru.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Pozycję lidera zajęła w styczniu stacja RMF FM


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Najpopularniejszym portalem w styczniu został portal tvn24.pl


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne

Na pierwszym miejscu w zestawieniu ponownie znalazł się Dziennik Gazeta Prawna


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Wśród mediów regionalnych najczęściej powoływano się na Tygodnik Podhalański


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 4 578 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 stycznia 2016 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 650 razy (3 036 razy w prasie, 958 w telewizji i 656 w radio).

Analiza obejmuje ponad 1000 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie nie obejmuje cytowań, opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: