eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media IX 2015

Najczęściej cytowane media IX 2015

2015-10-30 14:05

Najczęściej cytowane media IX 2015

Gazety © Pio Si - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (10)

Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki wrześniowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów. Na pierwszym miejscu w dalszym ciągu znajduje się Gazeta Wyborcza. Na drugie awansował tygodnik Newsweek, z kolei trzecie miejsce należy do Rzeczpospolitej. Wśród rozgłośni radiowych tym razem zwyciężyło RMF FM przed Radiem ZET.

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania IX 2015

We wrześniu dominowały tematy społeczno-polityczne związane z narastającym kryzysem imigracyjnym w Europie. Na fotelu lidera rankingu „Najbardziej opiniotwórczych mediów” znalazła się Gazeta Wyborcza, wyprzedzając tygodnik Newsweek oraz dziennik Rzeczpospolita – wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęła telewizja TVN24 oraz radio RMF FM. W mediach często poruszane były kwestie związane ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi oraz kosztownym urlopem przewodniczącego NSZZ „Solidarność” Piotra Dudy w Kołobrzegu. Szeroko komentowano także wypowiedź ambasadora Rosji w Polsce na temat relacji polsko-rosyjskich.

Prasa


Na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych tytułów prasowych ponownie znalazła się Gazeta Wyborcza, w związku z publikacjami na temat problemu imigracyjnego w Europie, wyprzedzając tygodnik Newsweek oraz dziennik Rzeczpospolita.

Wśród tygodników dominował Newsweek, co związane było z artykułem na temat kosztownego urlopu przewodniczącego NSZZ „Solidarność” Piotra Dudy w Kołobrzegu. Na kolejnych miejscach znalazło się wSieci oraz Wprost.

Forbes ponownie został liderem w kategorii miesięczników, pokonując Elle oraz Twój Styl.

Telewizja


Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną ponownie została TVN24, wyprzedzając TVN oraz TVPinfo. Jej znacząca przewaga w liczbie cytowań podyktowana była wypowiedzią na antenie stacji ambasadora Rosji w Polsce. Dotyczyła odpowiedzialności Polski za wybuch II wojny światowej i pogarszających się relacji polsko-rosyjskich.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media

We wrześniu tytuł lidera ponownie przypadł Gazecie Wyborczej


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe

Wśród tytułów prasowych pierwsze miejsce należy do Gazety Wyborczej


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze tygodniki i dwutygodniki

W kategorii tygodników i dwutygodników zwycięża Newsweek z dużą przewagą nad konkurencją


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze miesięczniki

Na szczycie listy, podobnie jak przed miesiącem, znalazł się Forbes


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne

W zestawieniu stacji telewizyjnych niezmiennie prowadzi TVN24


 

1 2

następna

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: