eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › Centrala telefoniczna Panasonic KX-TDA600

Centrala telefoniczna Panasonic KX-TDA600

2005-11-20 00:37

Panasonic poinformował o wprowadzeniu do sprzedaży KX-TDA600, największej z oferowanych dotychczas przez firmę hybrydowych central IP-PBX z serii TDA.

Przeczytaj także: Wirtualna centrala V-PABX w sieci Era

Centrala stworzona została z myślą o łatwym i szybkim dostosowywaniu jej parametrów do zmieniających się rozmiarów i potrzeb nowoczesnego przedsiębiorstwa. Modułowa konstrukcja centrali umożliwia stworzenie systemu, który rozbudować można do blisko 1000 linii wewnętrznych, uzupełniając jednocześnie jego funkcjonalność o najnowsze technologie.

Nowa centrala z rodziny TDA pozwolić ma na obniżenie kosztów połączeń. Wynika to między innymi z połączenia cech centrali abonenckiej PBX z możliwościami telefonii IP. Technologia IP pozwala na przesyłanie głosu i danych jednocześnie po tym samym łączu. Opcjonalna karta bramki VoIP cyfrowo zamienia sygnał głosowy w pakiety IP, które wysyłane są przez sieć IP, a w miejscu przeznaczenia z powrotem zamieniane są w dźwięk.

Zaletą protokołu IP, zastosowanego w centrali TDA600 jest również możliwość podłączenia do jednej centrali IP PBX, znajdującej się w głównym biurze telefonów z oddalonych od siebie oddziałów firmy oraz aparatów personelu pozabiurowego. Umożliwia to efektywne zarządzanie komunikacją telefoniczną pomiędzy biurami, jak również pozwala zaoszczędzić na kosztownym okablowaniu, gdyż telefony IP korzystają z lokalnej sieci komputerowej LAN i nie ma konieczności posiadania w oddziałach firmy tradycyjnej sieci telefonicznej.

Kompatybilność centrali KX-TDA600 z urządzeniami peryferyjnymi pozwala na podłączenie do komputera osobistego, a tym samym integrację z aplikacjami PC. Usprawnia to obsługę połączeń telefonicznych. Opcjonalny port USB ma ułatwiać podłączenie cyfrowego telefonu firmy Panasonic do komputera, zaś oprogramowanie Telefon PC ma za zadanie umożliwienie zintegrowania systemu telefonicznego z bazą danych, w wyniku czego otrzymuje się narzędzie wspomagające zarządzanie relacjami z klientem. Korzystając z technologii CTI (Computer Technology Integration), integrującej telefon sieci publicznej z komputerem działającym w sieci LAN, można wprowadzić system ujednoliconego przekazywania wiadomości, który jest połączeniem poczty elektronicznej, faksu i poczty głosowej.

oprac. : Stefan Czerniecki / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: