eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Megapanel: serwisy tematyczne X 2014

Megapanel: serwisy tematyczne X 2014

2014-12-10 16:10

Megapanel: serwisy tematyczne X 2014

Megapanel: serwisy tematyczne X 2014 © Stasique - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (21)

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2014 roku.

Przeczytaj także: Megapanel: serwisy tematyczne IX 2014

Biznes, prawo i finanse


W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed miesiącem, Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 22%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21,8%), z kolei Grupa Infor utrzymała trzecią lokatę (14,6%).

Zestawienie opuściły: alibaba.com oraz hsptnetwork.com, pojawiły się w nim: Grupa eBroker na miejscu 15 oraz arslege.pl (20).

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego BIZNES, PRAWO I FINANSE X 2014

Podobnie jak przed miesiącem na pierwszym miejscu w zestawieniu znalazła się Grupa Wirtualna Polska


Budownictwo i nieruchomości


W kategorii „Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG przed Grupą Murator-Time. Grupa Gazeta.pl utrzymała trzecie miejsce.

Z zestawienia wypadły: Grupa Panorama Firm oraz adresowo.pl, pojawiły się w nim: Grupa Publikator (16) i home-you.com (20).

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI, X 2014.

Grupa Allegro-GG nadal zajmuje pierwsze miejsce w kategorii "Budownictwo i nieruchomości" z zasięgiem 12,8%


E-Commerce


W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce, podobnie jak przed miesiącem, zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 57,8%. Na drugiej pozycji nadal Grupa Ceneo.pl, z kolei Grupa Empik Media Fashion spadła z trzeciej na piątą, ustępując miejsca na podium Grupie Onet-RASP (awans z miejsca szóstego).

Grupa Domodi.pl awansowała z miejsca 13 na 7, a mediaexpert.pl spadła z 16 na 20.

Zestawienie opuściło tchibo.pl, z kolei na miejscu 16 pojawił się serwis alibaba.com.

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, E-COMMERCE, X 2014

W kategorii "E-commerce" w dalszym ciągu zwycięża Grupa Allegro-GG z zasięgiem 57,8%


Edukacja


W kategorii “Edukacja” pozycję lidera utrzymała wikipedia.org z zasięgiem 47,2%, drugą Grupa Google (25,9%), natomiast na trzecie z czwartego awansowało zadane.pl, zamieniając się z Grupą Sciaga.pl.

Z pozycji 16 na 11 wspięła się wikimedia.org, Grupa Gazeta.pl spadła z 15 na 20.

Zestawienie opuściły edux.pl i translatica.pl, zastąpiły je: brains-game.com (16) oraz dajspisac.pl (17).

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, EDUKACJA, X 2014.

wikipedia.org z zasięgiem 47,2% utrzymała pozycję lidera przed Grupą Google.

 

1 2 ... 5

następna

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: