Microsoft udostępnia bazę wiedzy o produktach
2003-03-07 00:14
Przeczytaj także: Brand phishing w I kw. 2024. Cyberprzestępcy podszywają się pod Airbnb
Firma udostępniła klientom i partnerom bibliotekę informacji oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące swoich głównych produktów, takich jak:- Windows XP, Windows 2000, Windows Me, Windows 98,
- Office XP, Office 2000, Access 2002, Word 2002, Excel 2002,
- Outlook 2002, Outlook 2000, Exchange 2000,
- Internet Explorer, FrontPage 2002.
Informacje dotyczące wyżej wymienionych produktów opracowane zostały w języku polskim i są już dostępne na stronach internetowych. Wystarczy wejść na główną stronę pomocy technicznej: , a następnie wybrać odsyłacz "FAQ" z paska MENU.
"Poprzez nowe strony pomocy technicznej, klienci i partnerzy firmy Microsoft mogą skorzystać z wielu opcji wyboru w odniesieniu do poszczególnych produktów, takich jak: ważne linki, pobieranie najnowszych uaktualnień, dodatkowe źródła informacji, grupy dyskusyjne, instrukcje "krok po kroku", wyszukiwanie w Bazie Wiedzy oraz kontakt z Microsoft" – tłumaczy Jacek Jelitto, odpowiedzialny za wsparcie partnerów i klientów polskiego oddziału firmy Microsoft. "Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa, ułatwi pracę klientom i partnerom firmy Microsoft w Polsce" – podsumował Jacek Jelitto.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Hakerzy podszywają się pod Walmart, Microsoft i Wells Fargo
-
Veeam Backup for Microsoft 365 z nowymi funkcjami
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
-
Walmart, DHL i Microsoft - pod te marki najchętniej podszywają się hakerzy
-
Rządy coraz częściej pytają Apple i Google o dane użytkowników
-
Phishing zmienił cel. Pod jaką markę podszywają się teraz cyberprzestępcy?
-
Brand phishing atakuje. W III kw. 2022 na celowniku najczęściej DHL
-
LinkedIn, Microsoft i DHL najczęściej wykorzystywane przez hakerów w II kw. 2022
-
LinkedIn najczęściej wykorzystywaną marką w atakach phishingowych