eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieProgramy › Contact Supervisor dla agencji reklamowych

Contact Supervisor dla agencji reklamowych

2003-03-05 00:13

Adv.pl wprowadza na rynek nowy produkt, skierowany do agencji reklamowych, platformę Contact Supervisor. Jej zadaniem jest optymalizacja kosztów związanych z procesem obsługi klienta.

Przeczytaj także: Mastercook w sieci

Aplikacja umożliwia monitoring wykonania poszczególnych etapów zlecenia. Daje możliwość ich weryfikacji i skomentowania, zarówno od strony Klienta jak i samej agencji. Ułatwia wgląd do informacji na temat określonego partnera, jak również komunikację z nim za pośrednictwem Internetu. Funkcjonalność systemu zapewnia m.in. zarządzanie uprawnieniami użytkowników oraz odtwarzanie historii kontaktów z klientem.

"Konkurencja wymusza na organizacjach nowe postrzeganie wewnętrznego oraz zewnętrznego procesu przepływu informacji. Obecnie, nie tylko zwykły notes, ale i podstawowe narzędzia programistyczne nie są w stanie zapewnić odpowiedniego usystematyzowania danych, jakie gromadzą agencje reklamowe. Zrodziła się potrzeba wprowadzenia nowego, personalizowanego rozwiązania - systemów zapewniających obsługę indywidualnych cyklów współpracy z klientem i realizacji zamówienia." - mówi Rafał Dziedzic, prezes Adv.pl.

Cechą rozwiązania jest przede wszystkim prostota obsługi. Zarządzanie platformą Contact Supervisor odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej.

oprac. : Grzegorz Gacki / CentrumPrasowe.net CentrumPrasowe.net

Więcej na ten temat: adv.pl, contact supervisor

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: