Facebook w Polsce VII 2014
2014-08-12 13:31
Przeczytaj także: Facebook w Polsce V 2014
Na Facebooku w lipcu ranczo, steki i cuda na kiju
Które profile poradziły sobie w lipcu najlepiej? Gdańska agencja Jamel Interactive podbiła kategorię "Agencje interaktywne i e−PR", awansując w zestawieniu pod względem "liczby osób, które o tym mówią" o 124 pozycje. W tym samym zestawieniu, ale w kategorii "E−commerce" wyróżnił się natomiast fanpage inVIPTUS, który po skoku o 122 pozycje, wylądował na piątym miejscu. W lipcu dużo mówiło się również o multitap barze Cuda na Kiju, który w zestawieniu "liczby osób, które o tym mówią", w kategorii Kluby znalazł się na 2. miejscu po awansie o 73 pozycje.
Wśród banków na wyróżnienie zasługuje strona "Miliony spełnionych marzeń" powstała na 20−lecie istnienia Kasy Stefczyka, która odnotowała w ubiegłym miesiącu 149% zaangażowanych użytkowników. Skutecznością w angażowaniu użytkowników wykazał się w lipcu także profil Jeff’s, który zajął 7. miejsce wśród najbardziej angażujących restauracji, przesuwając się o 83 miejsca. Podobnie spektakularny awans odnotował profil serialu Ranczo, który po skoku o 62 miejsca dotarł na 4. pozycję w zestawieniu najbardziej angażujących programów telewizyjnych.
fot. mat. prasowe
Ranking wg interaktywności
Emocje sportowe w lipcu w Fanpage Trends
Trudno przegapić efektowny skok Górnika Zabrze, który awansował w zestawieniu najbardziej angażujących marek aż o 260 pozycji, osiągając 100% zaangażowania fanów. Tak oszałamiający wynik nie jest jednak zasługą samego Górnika, ale grającego w kadrze świeżo upieczonych mistrzów świata Łukasza Podolskiego, który w swoim wpisie otagował profil Górnika. Swoim własnym działaniom na boisku sukcesy na Facebooku może za to zdecydowanie przypisać Legia Warszawa, która tylko w dniu przebojowej wygranej z drużyną Celticu zyskała ponad 2 tys. fanów. W skali całego miesiąca po awansie o 6 i 21 pozycji Legia zajmuje drugie miejsca w zestawieniu najbardziej angażujących marek oraz w rankingu pod względem Interactivity Index. Gratulujemy!
fot. mat. prasowe
Ludzie - liczba fanów i jej zmiana
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Facebook w Polsce II 2014
-
Dealerzy samochodów na Facebooku
-
Facebook w Polsce 2013
-
10 wskazówek, jak rozpoznać fałszywych znajomych w social mediach
-
Deepfake wykorzystujący wizerunek MrBeast promował oszustwo
-
Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych
-
Aplikacja Threads - 100 mln użytkowników w 5 dni
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
-
Do Google po poradę lekarską, po humor na social media
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)