eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media VI 2014

Najczęściej cytowane media VI 2014

2014-07-25 12:12

Najczęściej cytowane media VI 2014

Najczęściej cytowane media VI 2014 © nmann77 - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (10)

Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanymi mediami w czerwcu 2014 r. były: Wprost (ze znaczną przewagą nad konkurencją), Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita. Wśród stacji radiowych liderem pozostaje RMF FM, natomiast wśród portali internetowych pierwsze miejsce zajął wprost.pl. Dotychczasowy lider – onet.pl – spadł na miejsce piąte.

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania VI 2014

Prasa

W rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajął tygodnik Wprost. Na drugiej pozycji znalazła się Gazeta Wyborcza, na trzeciej – Rzeczpospolita.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze media

Zdecydowanym zwycięzcą czerwcowego rankingu został tygodnik Wprost z liczbą 3581 cytowań.


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze tytuły prasowe

Liderem wśród tytułów prasowych został tygodnik Wprost, na drugim miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza, a na trzecim - Rzeczpospolita


Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął – co nie dziwi w kontekście ogólnych wyników – Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze tygodniki i dwutygodniki

Wśród tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął magazyn Wprost. Na drugiej pozycji uplasował się Newsweek.


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze miesięczniki

Najczęściej cytowanym miesięcznikiem w czerwcu był Forbes. Drugie miejsce należało do Perspektyw.


Telewizja

W kategorii stacje telewizyjne, najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne

Wśród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24.


Radio

Spośród rozgłośni radiowych, podobnie jak w poprzednich miesiącach, najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

W kategorii "stacje radiowe" zwycięzcą pozostaje RMF FM przed Radiem ZET.


Portale internetowe

Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano wprost.pl przed tvn24.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Wśród portali internetowych nastąpiła zmiana lidera. Onet.pl spadł na miejsce piąte, a na pierwszej pozycji znalazł się wprost.pl


Media ekonomiczne

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze media biznesowe

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu z dużą przewagą nad zajmującym drugie miejsce miesięcznikiem Forbes.


Media regionalne

Polska Gazeta Wrocławska była w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Polska Gazeta Wrocławska, Dziennik Polski i Polska Gazeta Krakowska były w czerwcu trójką najczęściej cytowanych mediów regionalnych


Informacje o badaniu
Badanie przeprowadzono na podstawie 3 993 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 maja 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 012 razy (2760 razy w prasie, 652 w telewizji i 600 w radio). Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Przeczytaj także

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: