eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Internet w Polsce II-IV 2014

Internet w Polsce II-IV 2014

2014-06-23 13:21

Internet w Polsce II-IV 2014

Internet w Polsce II-IV 2014 © gemphotography - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

Ogólnopolskie badanie NetTrack, przeprowadzane przez firmę Millward Brown na próbie 6 833 Polaków, pozwala śledzić zmiany w liczbie osób posiadających dostęp do Internetu na terenie Polski, jak również pokazuje profil polskiego internauty. Obecnie z Internetu korzysta już ponad 64 proc. Polaków powyżej 15 roku życia i nic nie wskazuje na to, aby trend wzrostowy miał się zatrzymać.

Przeczytaj także: Internet w Polsce I-XII 2013

Łącznie 64,3 proc. Polaków posiada dostęp do Internetu. Wśród nich 49 proc. to mężczyźni. Najliczniejszą grupę wiekową stanowią osoby w wieku 25-39 lat (39 proc.), następnie w wieku 15-24 lat (24 proc.). Najmniejszy odsetek Polaków korzystających z sieci stanowią osoby mające 60 lat i więcej. W podziale na wielkość miejscowości 35 proc. internautów to mieszkańcy wsi, 13 proc. – miast liczących powyżej 500 tys. mieszkańców, 9 proc – miast o wielkości 200-499 tys. mieszkańców, 20 proc – miast liczących 20-99 tys. mieszkańców.

fot. mat. prasowe

Polscy internauci w podziale na płeć, wiek i miejsce zamieszkania

Łącznie 64,3 proc. Polaków posiada dostęp do Internetu. Wśród nich 49 proc. to mężczyźni.


W rankingu portali internetowych według spontanicznej znajomości zdecydowanym liderem został Google, który uzyskał 57, 6 proc. wskazań. Na drugim miejscu znalazł się serwis aukcyjny Allegro (46,1 proc.), a na trzecim – Facebook (43,7 proc.).

stron, które internauci wskazali jako odwiedzone przez nich w ciągu ostatniego miesiąca, również zwyciężył Google. Aż 92,2 proc. spośród korzystających z sieci zadeklarowało odwiedzanie wyszukiwarki google.pl. Na drugiej pozycji znalazł się YouTube (65 proc.), na trzeciej – Allegro (61,6 proc.).

fot. mat. prasowe

Najpopularniejsze portale internetowe

W rankingu portali internetowych według spontanicznej znajomości zdecydowanym liderem został Google, który uzyskał 57, 6 proc. wskazań


Informacje o badaniu

Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od lutego do kwietnia 2014 roku na próbie 6 833 osób

Przeczytaj także: Internet w Polsce VII-IX 2015 Internet w Polsce VII-IX 2015

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: