eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Megapanel II 2014

Megapanel II 2014

2014-04-16 00:20

Megapanel II 2014

Megapanel II 2014 © Gina Sanders - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (13)

Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2014.

Przeczytaj także: Megapanel I 2014

W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego w lutym 2014 roku nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 92,09 proc., drugie miejsce bez zmian zajmuje witryna facebook.com z zasięgiem 75,30 proc. Na miejscu trzecim podobnie jak w styczniu Grupa Allegro - GG z zasięgiem 73,50 proc. Na czwartym miejscu, tak jak w poprzednim zestawieniu, youtube.com z zasięgiem 72,60 proc.

Również miejsca od 5 do 12 pozostają bez zmian: Grupa Onet – RASP na miejscu 5 z zasięgiem 69,54 proc., Grupa Wirtualna Polska na miejscu 6 z zasięgiem 60,73 proc. i kolejno Grupa Gazeta.pl, Grupa Interia.pl, wikipedia.org., Grupa Polskapresse - Media Regionalne, Grupa O2 oraz Grupa Nk.pl.

Pierwsza zmiana na miejscu 13 - szukaj.com awansuje z miejsca 15. Grupa Murator spadła z miejsca 13 na 14. Grupa TVN bez zmian na miejscu 17. Grupa Edipresse.pl powoli pnie się do góry, tym razem awansowała z miejsca 18 na 16. Grupa Microsoft awansowała z 20 na 18.

Grupa Cyfrowy Polsat wypada z lutowego zestawienia. A na miejscu 20 debiutuje Grupa Money.pl.

fot. mat. prasowe

TOP20 grup witryn i witryn niezgrupowanych według ZASIĘGU MIESIĘCZNEGO

W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego w lutym 2014 roku nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 92,09 proc.


W rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric wg zasięgu miesięcznego na pierwszym miejscu bez zmian Grupa Allegro.pl z zasięgiem 73,50 proc., na miejscu drugim Grupa Onet z zasięgiem 69,54 proc., a na miejscu trzecim Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 60,73 proc.

Do miejsca ósmego bez zmian. Na miejscu 9 pojawia się Grupa Edipresse.pl, awans z miejsca 11. Grupa TVN na miejscu 10 podobnie jak przed miesiącem. Grupa Money.pl awansuje w lutym na miejsce 12 z 14, Grupa Infor z 15 na 13. Grupa Cyfrowy Polsat odnotowała duży spadek z miejsca 9 na 15. Grupa Panorama Firm wypadła z zestawienia,
Tabelę zamykają witryna cda.pl (18) i gry.pl (19), na miejscu 20 nowość - tekstowo.pl.

fot. mat. prasowe

TOP20 grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według ZASIĘGU MIESIĘCZNEGO

Na pierwszym miejscu bez zmian Grupa Allegro.pl z zasięgiem 73,50 proc., na miejscu drugim Grupa Onet z zasięgiem 69,54 proc., a na miejscu trzecim Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 60,73 proc.


W lutowym rankingu domen wg zasięgu miesięcznego podobnie jak w styczniu na pozycji pierwszej znajduje się domena Google.pl z zasięgiem 89,04 proc., na miejscu drugim domena facebook.com z zasięgiem 75,30 proc., natomiast na miejscu trzecim, domena youtube.com z zasięgiem 72,60 proc.

Domeny google.com (4), onet.pl (5), allegro.pl (6), wp.pl (7) bez zmian. Domena gazeta.pl i wikipedia.org zamieniły się miejscami. nk.pl spadła na miejsce 13 z 12. szukaj.com awansuje z miejsca 16 na 14. Z zestawienia lutowego wypadła domena adobe.com. Na miejscu 20 pojawiła się nowość otomoto.pl.

fot. mat. prasowe

TOP20 DOMEN według ZASIĘGU MIESIĘCZNEGO

W lutowym rankingu domen wg zasięgu miesięcznego podobnie jak w styczniu na pozycji pierwszej znajduje się domena Google.pl z zasięgiem 89,04 proc.


 

1 2 ... 4

następna

Przeczytaj także

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: