Mniej problemów, dłuższe rozmowy
2005-08-21 00:02
Przeczytaj także: Rynek telekomunikacyjny 2004
Z badań - przeprowadzonych wśród 22 730 użytkowników telefonów komórkowych - wynika, że obecnie zaledwie w przypadku 3% wszystkich połączeń przez sieci komórkowe użytkownicy mieli problemy z nawiązaniem połączenia. Rok temu odsetek ten był dwukrotnie wyższy. Wygląda więc na to, że wreszcie operatorzy telekomunikacyjni zrozumieli, że wysoka jakość usług to równocześnie zadowoleni klienci.A stąd już bezpośredni krok do większych zysków. W tym samym badaniu okazało się, że statystyczny Amerykanin rozmawia miesięcznie średnio 6,9 godziny, czyli o 7% dłużej, niż w roku ubiegłym. Ponadto zwiększyła się także ilość nawiązywanych rozmów - z 77 mln w 2004r. do 84 mln w roku obecnym. Czysty zysk!
Szkoda, że badanie dotyczyło tylko rynku amerykańskiego. Miejmy nadzieję, że może rodzimi operatorzy skorzystają jednak z wyników ankiety i także spróbują zarobić na nas nieco więcej.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Dlaczego warto pokochać VoIP?
-
Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?
-
Branża telekomunikacyjna: nadeszły niespokojne czasy?
-
Telekomunikacja: usługi wiązane coraz tańsze
-
Deregulacja rynku telekomunikacyjnego korzystna dla gospodarki
-
Branża ICT: za mało kobiet
-
Rynek ICT w 2012 r.
-
Rynek ICT po III kw. 2012
-
Rynek ICT po I poł. 2012