eGospodarka.pl
wiadomość od św. Mikołaja

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaInwestycje › Centrum Handlowe Riviera w Gdyni rozbudowane

Centrum Handlowe Riviera w Gdyni rozbudowane

2013-12-04 13:37

Centrum Handlowe Riviera w Gdyni rozbudowane

Centrum Handlowe Riviera fot. 2 © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Rozpoczęta w październiku 2011 roku rozbudowa Centrum Handlowego Riviera w Gdyni dobiegła końca. Współpraca kilku podmiotów z sektora budowlanego, w tym Generalnego Wykonawcy - firmy RD bud - pozwoliła urzeczywistnić stawiane przed inwestycją oczekiwania. Nowo otwartą galerię handlową na Pomorzu wyróżnia nie tylko oryginalna, roślinna elewacja i kubatura budynku, ale także atrakcyjna oferta usługowo-handlowa.
Centrum Handlowe Riviera to jedna z bardziej imponujących galerii handlowych w Polsce. Obiekt o powierzchni 118 000 m² jest znacznie większą inwestycją niż - dotychczas najbardziej znana na Pomorzu Galeria Bałtycka - i porównywalną z warszawskimi Złotymi Tarasami oraz znanymi galeriami znajdującymi się w Łodzi czy Poznaniu. Intrygująca roślinna elewacja, efektowna linia budynku oraz zastosowane materiały przełamują dotychczasowe standardy w budowie tego typu obiektów. Realizacją projektu Centrum Handlowego Riviera firma RD bud po raz kolejny udowodniła, że technologia może pozostawać w zgodzie z naturą.

Naturalny rozmach

Wybudowane kilka lat temu na terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego Centrum Handlowe Riviera harmonijnie wpisuje się w okoliczną panoramę. Osią rozbudowanego dziś obiektu jest wyjątkowa, 600-metrowa elewacja wykonana w całości z warstwowo układanych materiałów oraz ozdobiona na przedniej ścianie specjalnym gatunkiem roślinności bluszczowej. Ten efektowny zabieg architektoniczny powoduje, że wielkogabarytowy budynek dobrze integruje się z zielonym otoczeniem. Inwestycja budzi słuszne uznanie nie tylko ze względu na pomysłową fasadę, ale i wnętrze obiektu.

fot. mat. prasowe

Centrum Handlowe Riviera fot. 1

Nowo otwarte centrum podzielone jest na trzy główne części.


Zrealizowana przez firmę RD bud budowa dwóch pięter, o łącznej powierzchni użytkowej 70 tys. m², pozwoliła na zagospodarowanie Centrum Handlowego Riviera zgodnie z oczekiwaniami najemców, jak i osób dokonujących zakupów w galerii. Co istotne, nowo otwarte centrum podzielone jest na trzy główne części. W pierwszej znajduje się hipermarket oraz salon ze sprzętem gospodarstwa domowego. W drugiej natomiast zlokalizowano sklepy oferujące asortyment dla dzieci i rodzin. Ostatnią strefę wypełniają salony odzieżowe, w tym marek, których do tej pory w Trójmieście nie było. Poza 240 butikami, Centrum Handlowe Riviera oferuje również rozwiniętą strefę rozrywki oraz największe w regionie kino 3D o powierzchni 2800 m². Do dyspozycji klientów oddano również strefę punktów gastronomicznych, które już w dniu otwarcia galerii kusiły odwiedzających urozmaiconą ofertą. Istotnym udogodnieniem jest również 2500 miejsc parkingowych oraz strzeżony parking mieszczący 300 rowerów wraz z miejscami serwisowymi. Co istotne, ulokowanie Centrum Handlowego Riviera przy zbiegu ulic Kazimierza Górskiego i Wzgórza Św. Maksymiliana, zaledwie 300 metrów od centrum Gdyni, sprawia, że z uroków nowo otwartej galerii korzystać mogą nie tylko posiadacze samochodów. Liczne trasy rowerowe, przystanek autobusowy oraz stacja SKM znajdujące się w bliskim sąsiedztwie galerii zapewniają bowiem swobodny do niej dostęp.

fot. mat. prasowe

Centrum Handlowe Riviera fot. 2

Centrum Handlowe Riviera oferuje również rozwiniętą strefę rozrywki oraz największe w regionie kino 3D o powierzchni 2800 m².


„Pomysł urzeczywistnienia w Trójmieście nieszablonowego pod względem architektury, jak i oferty usługowo – handlowej centrum handlowego od samego początku stawiał, zarówno przed inwestorem, architektem, jak i wykonawcami, nie lada oczekiwania. Zaproszeni do współpracy przez głównego Inwestora, firmę Mayland Real Estate Sp. z o.o, wiedzieliśmy, że nasze dotychczasowe doświadczenie oraz znajomość nowoczesnych, przyjaznych środowisku technologii i materiałów pozwolą wypracować oczekiwany efekt. Jestem przekonany, że galeria Riviera stanie się prawdziwym centrum rozrywki nie tylko dla mieszkańców Gdyni, ale i wszystkich odwiedzających Trójmiasto” – komentuje Eric Agnello, Dyrektor Generalny firmy RD bud.

Oceń

0 0

Podziel się

Poleć na Wykopie Poleć w Google+

Poleć artykuł znajomemu Wydrukuj

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.