Polskie kobiety a smartfony
2013-10-24 13:01
Polki aktywnie korzystają ze smartfonów © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Kobiety napędzają rynek smartfonów
66,8% badanych kobiet korzysta ze smartfona codziennie. Jak pokazują badania pomaga im w życiu rodzinnym i zawodowym. Dzięki prostym aplikacjom niejednokrotnie zastępuje serwisy informacyjne, gazetę czy telewizję.Współczesne kobiety są zabiegane, często brakuje im czasu na rozrywki lub chwile dla siebie. Smartfon staje się ich narzędziem codziennego użytku, porównywalnym ze szminką, którą zawsze mają w torebce. Najczęściej szukają informacji nt. zdrowia, domu, dzieci, zakupów, dzielą się zdjęciami, korzystają z serwisów społecznościowych, w wolnej chwili słuchają muzyki, oglądają filmy, czatują. Chętnie korzystają również z aplikacji ułatwiających wyszukiwanie lokalnych informacji, jak panoramafirm.pl, dotyczących np. atrakcji dla dzieci w okolicy czy dentysty.
fot. mat. prasowe
Polki aktywnie korzystają ze smartfonów
Płeć piękna korzysta głównie z bezpłatnych aplikacji, selektywnie podchodząc do tematu płatności. Kobiety analizują wydatki przez pryzmat innych ważniejszych potrzeb typu dom, dzieci i tylko 18,9% kobiet pobiera płatne aplikacje. Polki pomimo zabiegania, obowiązków domowych, opieki nad dziećmi, ale także swoich zainteresowań i pracy, stają się aktywnymi użytkownikami smartfonów.
Raport „Zwyczaje Polaków związane z korzystaniem ze smartfonów i tabletów” potwierdził, iż dynamicznie przybywa zwolenników urządzeń mobilnych. Współczesne kobiety stawiają na nowe technologie, wykorzystując je m.in. do poszukiwania informacji. 52,8% badanych kobiet zna aplikację mobilną Panorama Firm i używa jej do szybkiego i efektywnego zdobywania informacji lokalnych (dla porównania aplikację zna 58,4% mężczyzn). Polki szybko przystosowują się do dynamicznie zmieniającego się otoczenia i aktywnie podążają za trendami. Powoli zbliżamy się do poziomu konsumpcji urządzeń mobilnych widocznego w krajach zachodnich, gdzie kobiety dominują w obszarze nowych technologii.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Telefony komórkowe: czego szukają internauci?
-
Preferencje konsumentów: telefony komórkowe
-
Polacy doceniają telefony komórkowe
-
Młode kobiety kochają telefony komórkowe
-
Jakie są kompetencje cyfrowe Polek?
-
Kobiety na rynku pracy: stres, mikroagresja i wypalenie zawodowe
-
Kaspersky Security for Mobile dla Android oraz iOS
-
Sektor TMT 2017: sztuczna inteligencja, biometria i co jeszcze?
-
PIN do telefonu? Nie dla partnera!
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)